از ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ واتساپ به پشتیبانی از سیستم عامل‌های قدیمی‌تر از iOS۱۲ پایان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
کاپیتان استقلال روزگاری در پرسپولیس حضور داشت که این باشگاه در حفظ آن ناموفق بود.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
کمتر از یک ساعت پس از پایان آتش‌بس یک‌روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها از سر گرفته شد.
نبرد میان دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی حمیدتی همچنان ادامه دارد و اثری در افق از پایان این جنگ خانمانسوز به چشم نمی‌خورد.
مشاور فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان گفت: نیروهای پشتیبانی سریع بر نود درصد از مراکز دولتی و حاکمیتی مسلط هستند در حالی که ارتش بر شبکه های اجتماعی مسلط است.
دیوید نرس، ستاره بنفیکا، از رفتاری که پس از پایان بازی برابر اینتر داشت عذرخواهی کرد.
نوروز فوتبالی تیم‌ملی با یک تساوی مقابل روسیه و یک برد مقابل کنیا به پایان رسید. در روزهای تعطیلی لیگ‌برتر و البته تعطیلی اکثر رسانه‌های ورزشی اما گردهمایی چهره‌ها مثل همیشه حواشی خودش را داشت.
شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام، دو مجموعه باقیمانده وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دی ماه به پنجره واحد هوشمند دولت الکترونیک متصل می‌شوند.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
در ابتدای جلسه دادگاه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس ساسان در حالی که سرش را پایین انداخته بود و اشک می‌ریخت ابراز پشیمانی کرد و گفت: باور کنید من قصد کشتن جلال را نداشتم. اصلاً او را نمی‌شناختم و خصومتی با او نداشتم.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ۲۰ دستگاه گِیت ورود و خروج، ساختِ متخصصان صنعت دفاعی را به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی اهدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ