اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان درخصوص اقدامات شهرداری در راستای قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوای این کلانشهر توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه اقدامات و برنامه های‌ترویج و توسعه وزنه برداری، تفاهم نامه همکاری با شهرداری تهران را امضا کرد.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی را تشریح کرد.
شهردار تهران رویکردها و اقدامات این دوره از مدیریت شهری برای بهبود کیفیت زندگی کارگران را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۴ از آماده‌باش کامل و اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه در بارش‌های احتمالی آخر هفته خبر داد.
شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در جریان بارش اخیر گفت: شهرداری مدیریت بحران انجام داده بود و غافلگیر نشد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بستر اقدامات صورت گرفته ۱۰۱ ملک و همچنین ۳۹ هکتار از اراضی تهران آزاد سازی شدند.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری به فوریت تذکر اعضای شورا توجه داشته باشد و اقدامات عاجل در این رابطه انجام دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران علت نمود پیدا نکردن اقدامات مدیریت شهری در حوزه بهره‌برداری از پروژه‌های کلان مقیاس شهری را تشریح کرد و گفت: شنبه‌ های امید و افتخار نمادی از اقدامات مدیریت شهری است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از استفاده از ظرفیت شهرداری برای توانمندسازی محلات کمتر برخوردار با استفاده از دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: سعه صدر در شهرداری تهران پایین است و ‌شهردار تهران معاونی که دستاوردهای بسیاری را داشته است را عزل کرده است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از تشکیل کمیته‌های تخصصی این ستاد خبر داد و گفت: عمده وظایف در حوزه خدمات شهری تداوم خواهد داشت.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، ایرانسل در اردیبهشت ماه، پیشتاز توسعۀ ارتباطات روستایی اعلام شد. در گزارش مشابه مربوط به فروردین ماه نیز، ایرانسل، اپراتور پیشتاز لقب گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ