مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، توافق میان ایران و عربستان مبنی بر ازسرگیری روابط دیپلماتیک را یکی از عوامل تأثیرگذار بر ثبات منطقه توصیف کرد.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در دیدار با سفیر ایران در برزیل برهمکاری دو جانبه در حوزه فناوری و نوآوری و ایجاد منطقه فناوری مشترک با کشور برزیل تاکید کرد.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
تخریب محل اجتماع معتادان متجاهر در محله آقاجان کرمانشاه با محوریت فرمانداری کرمانشاه و با همکاری شهرداری منطقه هشت در حال اجرا است. این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه بوده است.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برای برون رفت از چالش‌های موجود که تداوم آن به نفع هیچ کشوری در منطقه نیست باید همکاری و هم‌گرایی جایگزین خصومت و واگرایی شود.
رئیس هیئت پارلمانی مجلس در دیدار با رئیس مجلس بحرین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رویکرد مثبت در همکاری با کشورهای منطقه دارد.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
مقامات جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک همکاری و کنترل مسائل مرتبط با جنگ اوکراین می‌گویند که از آغاز تشدید تنش‌ها در دونباس، حدود ۴هزار و ۵۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق، ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دو کشور، همکاری های منطقه ای تهران - بغداد را پر شتاب و اثر گذار دانست.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و بانکی در بحث سوآپ یا خرید گاز مازاد روسیه و ترکمنستان و بازصادرات آن به منطقه و جنوب آسیا می توان به هاب انرژی منطقه تبدیل شد؛ از طرفی باید همکاری در فروش گاز داشته باشیم و تنها به فکر سوآپ گاز روسیه نباشیم زیرا عایدی اصلی در همکاری در فروش است.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان منطقه آزاد جزیره کیش برگزار شد.
مراسم تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس با سازمان منطقه آزاد کیش امروز برگزار شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه گفت: همکاری‌ ایران و عراق علاوه بر رونق اقتصادی، امنیت منطقه را فراهم می‌کند.
معاون سیاسی وزارت امورخارجه گفت: همکاری‌های ایران و هند به ویژه در عرصه‌های منطقه ای و بین المللی را تحکیم بخش زیرساخت چندجانبه گرایی در نظام بین الملل خواند.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از ایمن‌سازی بخش قابل توجهی از گودهای رها شده در این منطقه با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۰ از همکاری مدیریت شهری و اداره برق منطقه برای تأمین روشنایی نقاط بی دفاع در محور شهید نواب صفوی و گذر پشت آن طی دو هفته آینده خبر داد.
زمین چمن مصنوعی مجموعه شهر سالم ۲ با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان ورزش شهرداری تهران، به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
شهرداری منطقه ۸ به منظور منقش شدن ۸ دیواره به نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با اعلام فراخوان "امام مهربانی ها"با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان دعوت به همکاری می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم همکاری کشورهای منطقه برای ثبات و استقرار در محیط منطقه تاکید کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی، ثبات امنیت در منطقه خلیج فارس را تهدید و مختل می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ