رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بستر اقدامات صورت گرفته ۱۰۱ ملک و همچنین ۳۹ هکتار از اراضی تهران آزاد سازی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
شهریار- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از شناسایی دو شبکه قاچاق موادمخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: ۹۰۸ کیلوگرم تریاک از این دو شبکه کشف شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه ای داعش خراسان شناسایی و‌ مهره اصلی آن دستگیر شد.
شیراز- با اقدام سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس، شبکه عملیاتی و رسانه‌ای داعش خراسان شناسایی و مهره اصلی آن دستگیر شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
شصت و دومین مرحله از طرح مشترک «کاشف و رعد» فرماندهی انتظامی پایتخت با حضور شرکت ایساکو برگزار شد.
مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) گفت: ۱۰۰ هزار دانشمند جهان اسلام با مشارکت در برنامه های بنیاد مصطفی(ص) در شبکه این بنیاد هستند که از ۹۰۰ مرکز علمی جهانی شناسایی شده اند.
سمنان- در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه اخلال گران اقتصادی صنعت خودرو سازی کشف و منهدم شد.
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است.
وزارت اطلاعلات اعلام کرد: بزرگترین شبکه‌ی تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و عناصر اصلی شبکه بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
بر اساس اعلامیه وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و هرمی خبر داد.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
مالزی یک شبکه جاسوسی متعلق به موساد را شناسایی و یک فعال فلسطینی اسیر این شبکه را آزاد کرد.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، فعالان یک شبکه سازمان یافته اغتشاش و فراخوان به تجمع غیرقانونی در قم شناسایی و دستگیر شدند.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ