تحلیلگر اصلاح‌طلب درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت: اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد 88 شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: عدم رعایت حجاب را هنگامی می‌توانید جرم معرفی کنید که با شهامت و اقتدار مرتکبین آن را زندان کنید و نه جریمه. رفتار‌هایی که از نظر جامعه جرم نباشد، پنجره‌ای برای پول درآوردن جهت جبران کسری بودجه نیست.
عبدی گفت: سیستم ارشاد در حوزه رسانه‌ها شفاف و درست عمل نمی‌کند. اینکه توسط قرارگاه ثارالله ده‌ها و صد‌ها شکایت علیه رسانه‌ها انجام می‌گیرد و مسوولان ارشاد هم از این شکایات حمایت می‌کنند، اشتباه است. به نظر می‌رسد برخی تصور می‌کنند، مطبوعات هم مانند صدا و سیما، رسانه زیرمجموعه آن‌ها هستند و باید هرچه آن‌ها دوست دارند، منعکس کنند.
عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
حسن عباس در کتابش نوشته است که امیرخان متقی، وزیر خارجه حکومت طالبان قبل از آن‌که از هند بخواهد که دیپلمات هایش را دوباره به افغانستان بفرستد، با قمر جاوید باجوا، رئیس وقت نیروی زمینی ارتش پاکستان نشست مفصلی داشته است تا نظر مثبت او را دریافت کند.
شکی نیست که پذیرش ارزش‌های دینی با زور و اجبار قانون شدنی نیست. نه تنها این هدف محقق نمی‌شود، بلکه اثر منفی دارد. اگر سرقت و قتل در قانون منع شده و برایش مجازات تعیین گردیده به این علت نیست که دین آن را حرام کرده است، بلکه این فعل جرم است، چون نظم اجتماعی را به هم می‌زند و عرف عقلا در مورد جرم بودن آن‌ها اتفاق نظر دارند، لذا همه مقررات و قوانین نیز باید از همین زاویه تصویب شود. چرا گرایش به دین چنین شده است؟
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
قبول کنیم که اشتباه کردیم. این به انصاف نزدیک‌تر است. سیاستمداران رسمی و نزدیک به قدرت در ایران در چاهی افتادند که پیش از آن خودشان برای دیگران کنده بودند. حال اینکه اساسا ورود دولت به مفهوم عام آن اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و شورای نگهبان به امر بررسی صلاحیت به صورت کیفی و اعمال نظر، سلیقه شخصی یا تشخیص فردی آشکارا موجب سلب حق اعزام نماینده از سوی ملت به مراکز حکمروایی می‌شود و موضوع امکان نمایندگی در اننخابات را با چالش مواجه می‌سازد.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
عباس عبدی نوشت: اگر مسائل اقتصادی حل نشود، این وضع ادامه خواهد یافت چه معتقد به ریشه داخلی یا خارجی باشیم، نتیجه فرقی نمی‌کند، چون بهبود وضع اقتصادی یک خواست و مطالبه مشروع است، مطالبه‌ای که ظاهرا با آتش زدن سطل زباله حل نمی‌شود .
عباس عبدی نوشت: می‌توان نظر مردم را از خودشان پرسید، به جای آنکه از طرف آنان حرف زد.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی به شهرداری تهران کمک کنیم.
پیشکسوت کشتی در واکنش به مهاجرت علی ارسلان به صربستان تصریح کرد: علی ارسلان هر کجا که باشد یک ایرانی است و مدالی هم که کسب کرد برای ایران است چرا که یک ایرانی آن را به دست آورده و نمی‌شود به این موضوع دامن زد.
عباس عبدی نوشت: اگر نویسنده روزنامه ایران آقای روحانی را مسوول برجام ۹۴ می‌داند، به طریق اولی باید رییس‌جمهور کنونی را نیز مسوول برجام فعلی بداند. ولی از نظر بنده هم اولی و هم کنونی در بالاترین سطح سیاسی هستند. موثقا شنیده‌ام که مسوولیت آن به آقای رییسی تفویض شده است.
عباس عبدی نوشت: فراموش نکنیم برخی مدارس غیرانتفاعی موجود در ایران از نظر آموزشی در سطح بهترین مدارس جهان هستند، لذا سالانه ده‌ها میلیون تومان شهریه می‌گیرند که چندان فرقی با مدارس مشابه خارج ندارد، ولی تاسیس دانشگاهی که در سطح دانشگاه‌های درجه یک باشد، طبعا با شهریه سالانه کمتر از ۰۰۰/۵۰ دلار یا ۵/۱ میلیارد تومان سالانه ممکن نیست و این رقمی است که کشش پرداخت آن در ایران وجود ندارد، لذا ترجیح می‌دهند پس از کارشناسی فرزندان خود را راهی دیار غرب کنند، ضمن اینکه افول سطح آموزشی دانشگاه‌های دولتی نیز از همین فرآیند تاثیرپذیرفته است.
عباس عبدی می‌گوید: می‌پرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمی‌دهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
در مورد جنسیت یوز و علت حادثه نمی‌توان هم اکنون اظهار نظر قاطع کرد، ولی طبق نظر شاهدان به علت له‌شدگی ناحیه زیر دم این حیوان در تصادف با خودرو جنسیت این یوز نابالغ به درستی معلوم نیست.
وخارزم یکی از نماد‌هایی است که با سود سازی نسبتا خوبی برای هر سهم در محدوده ۱۰۰۰ ریال قرار دارد. وخارزم با وجود منفی بودن اما در منفی حجم بالایی نخورد تا نشان دهد انگیزه ای برای ریزش بیشتر ندارد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با کسب دو مدال طلا و یک نقره، نایب قهرمان جهان شد.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.
عوامل» و «سرتیم»؛ یعنی ماجرا را امنیتی می‌بینند و نه فرهنگی. پس قطعا مسأله حل نخواهد شد.
عباس احمدی در پنجاه و پنجمین محفل طنز قم‌پز زیر نظر حوزه هنری استان قم شعری طنز خواند. / حوزه هنری استان قم
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ