وخارزم یکی از نماد‌هایی است که با سود سازی نسبتا خوبی برای هر سهم در محدوده ۱۰۰۰ ریال قرار دارد. وخارزم با وجود منفی بودن اما در منفی حجم بالایی نخورد تا نشان دهد انگیزه ای برای ریزش بیشتر ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبریز به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبریز در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کچاد در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ستران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ستران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وپویا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وپویا در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فولاد در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون تحلیل نماد فملی | در جا زدن برای یک صعود خوب؟، تحلیل لبوتان امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | طرف تقاضا تقویت خواهد شد؟، تحلیل سیستم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | سیستم موفق به عبور از ۶۰۰ تومان خواهد شد؟، مهمترین چالش امروز بورس چیست؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار در بازار توافقی کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عسل یک تسکین دهنده طبیعی با چسبندگی بالاست که قادر است سطح غشای مخاطی تحریک شده را بپوشاند و آن را تسکین بدهد. به دلیل وجود آنزیم‌های طبیعی در عسل این ماده خاصیت ضد باکتریایی دارد. این مسئله موجب کوتاه‌تر شدن دوره سرفه‌هایی می‌شود که ریشه در مشکلات باکتریایی دارند.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
باز هم یک انتصاب در دولت ابراهیم رئیسی حاشیه‌های زیادی را برای اصولگرایان ایجاد کرده است. این بار آش آنقدر شور شده که حامیان تندرودولت نیز لب به انتقاد گشوده‌اند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
اگر آتش‌سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می‌شد و مال باخته می‌توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند. اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی‌تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟
شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران حجم مبنا تحت شرایطی حذف خواهد شد. همچنین رئیس سازمان بورس خبر داد: بزودی برنامه زمانی تغییر دامنه نوسان به صورت شفاف اعلام و پس از آن اجرا می شود.
با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) معارفه شدند.
امروز صورت مالی دو عرضه اولیه استقلال و پرسپولیس منتشر شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۸۳۳۷۸ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۲۴ درصد از طریق بازار پول و ۷۶ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
امروز ۱۴ اسفند اطلاعیه‌های متعددی از سوی ناشران بورسی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. از جمله این اطلاعیه‌ها افزایش سرمایه سرخابی‌ها بود که در مطلب زیر به جزییات آن‌ها می‌پردازیم.
تصمیم به اخد مالیات از شرکت‌های اوره‌ساز در بودجه سال آینده کشور، یکی از موضوعاتی است که باعث نگرانی فعالان در این عرصه شده است چرا که این وضعیت می‌تواند به واحدهای تولیدی اوره آسیب جدی وارد و آنها را با توجه به بدهی‌های سنگین دولت و کاهش نقدینگی، با مشکلات جدی مواجه سازد.
مطابق با وعده‌های داده شده فردا یکشنبه ۱۵ اسفند قرار است که سهام سرخابی‌ها برای خرید متقاضیان عرضه شود. چگونه سهام پرسپولیس و استقلال را بخریم؟
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۶۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
در هفته سوم اسفندماه شاخص کل رشد ۵.۲ درصدی را تجربه کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه این شاخص توانست بر روی سطح یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد به کار خود پایان دهد. دلایل افزایش شاخص بورس در هفته جاری چه بود؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان برای سال آتی افزایش تدریجی دامنه نوسان است؛ اما ناگفته نماند که اجرای چنین مسئله مهمی بستگی به شرایط بازار دارد.
مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بیماری تب کریمه کنگو یک بیماری مشترک بین انسان و دام بوده که عامل آن ویروسی است و اگر هموطنان الزامات بهداشتی را رعایت کند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد و قابل کنترل و مهار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ