منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
افشای حذف عمدی استقلال از آسیا توسط دولت
منابع عبری از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس خطرناک آبله میمونی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
باشگاه سپاهان اصفهان به اعلام رقم ۱۱۳ میلیارد تومانی دریافتی از سوی یک بازیکن این تیم واکنش نشان داد.
روایت زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از رقم قرارداد رضا اسدی در باشگاه سپاهان را مشاهده می‌کنید.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
رسانه‌های ایتالیایی از کارلو آنچلوتی به عنوان گزینه اول ناپولی برای جانشینی لوچانو اسپالتی یاد کردند.
روزنامه مارکا درباره انتقال لیونل مسی به بارسلونا حقایقی را افشا کرد و مدعی شد کاتالان ها هیچ پیشنهاد رسمی به مسی ارائه نکرده بودند.
الدلیمی درباره تردید‌ها در مورد مرگ صدام با حلق آویز کردن، گفت: اعدام او فراتر از حلق آویز کردن بود. او توضیح داد که «صدام در حین اعدام در واقع از گذاشتن کیسه روی صورتش خودداری کرد.»
یک خبرنگار پرتغالی واقعیت پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به مهدی طارمی را افشا و تاکید کرد که این خبر جعلی است.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
خبرنگار اسپانیایی از جزئیات پیشنهاد بارسلونا به مسی پرده برداشت.
هوشیار زیباری از اعضای ارشد حزب دموکرات کردستان عراق امروز یکشنبه از رد پیشنهادی خبر داد که جریان صدر به این حزب داده بود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، همچنان اهداف بزرگی برای کسب موفقیت در این باشگاه در سر دارد و به همین دلیل در لندن مانده است.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ