عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
هواداران تاتنهام پس از شنیدن صدای جیمز مدیسون در حین خوانندگی شگفت زده شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد جود بلینگام در اولین دیدارش با پیراهن این تیم ابراز رضایت کرد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از درخشش لیونل مسی در اولین دیدارش برای این تیم بسیار خوشحال است.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
نواک جوکوویچ، مرد اول تنیس جهان، برای تماشای دربی ال‌مادونینا در ورزشگاه سن سیرو حضور یافته است.
لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام، با اشاره به یکی از جذابیت‌های عربستان، باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شد.
روزنامه‌های انگلیسی پس از پیروزی رئال مادرید برابر چلسی از عملکرد خوب کریم بنزما، ستاره این تیم، تمجید کردند.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: شمارش معکوس برای محو اسرائیل آغاز شده است.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
مدودف گفت: اوکراین با رهبران نئونازی خود دیگر حتی برای شهروندان خود هم لازم و ضروری نیست.
آیت الله العظمی جوادی آملی خطاب به شاعران آئینی گفتند: این نعمت که خداوند به شما داده را قدردان باشید و اگر تنها به مدح و ذم دیگران پراخته شود، هدر دادن این نعمت است.
فعالان عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌هایی به حمایت دائمی آمریکا از رژیم صهیونیستی و تداوم مقاومت در فلسطین تا آزاد سازی آن اشاره کردند.
ویدئویی از رمضان قدیروف رهبر چچن در حال حضره صوفیانه منتشر شده است. حضره، یک اصطلاح صوفیانه است که به مجالس ذکر جمعی اطلاق می‌شود که توسط مسلمانان متعلق به فرقه‌های صوفی سنی به ویژه انجام می‌شود. انواع ذکر از جمله خطبه، تلاوت قرآن و متون دیگر مانند ادعیه، شعرخوانی و مناجات مذهبی، مدح پیامبر و صلوات، دعا و ذکر جمعی در این مراسم انجام می‌شود. حضره در کشور‌های عربی و برخی کشور‌های اسلامی غیرعربی مانند اندونزی و مالزی با این نام شناخته می‌شود، در حالی که در ترکیه و کشور‌های بالکان به نام‌های دیگری معروف است.
محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
درخشش آلوارو رودریگز، ستاره جوان رئال مادرید، در بازی برابر اوساسونا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
آچار فرانسه آبی‌ها این روزها در بالاترین سطح از انگیزه و روحیه در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
موضوع حجاب و برخورد‌های سختگیرانه این روز‌ها نقل داغ بسیاری از محافل است و سخنرانی‌ها و اظهار نظر‌ها در مدح و ذم اقدامات قهری بازار پر رونقی در رسانه‌ها دارد. البته این موضوع تنها در این مقطع مطرح نبوده و با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری این بحث بیشتر از هر زمان دیگری جایگاه و پایگاهی پیدا می‌کند و کاندیدا‌های انتخاباتی نظرات متفاوت‌تری درباره حجاب در میتینگ‌های انتخاباتی‌شان ارائه می‌کردند.
یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند، اما اکنون در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ