فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هرگونه تعدی احتمالی به آب و خاک کشور و برخورد قاطع با متجاوزان آمادگی کامل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه قدرت دفع هر نوع تهدیدی را داریم، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد.
تبریز- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمادگی بالایی برای مقابله با تهدیدات دشمنان داریم.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این نیرو با تکیه بر توان داخلی امروز در خلیج فارس در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و در حوزه هوایی، سطحی، زیر سطحی بر خلیج فارس تسلط کامل دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست، دشمنان اگر خطایی بکنند، طومار آن‌ها را در کسری از زمان درهم می‌پیچیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش امروزه زبانزد تمام رسانه‌های دنیا است.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه آمادگی کامل دارد همکاری‌های هم افزا ادامه یابد و ما هر جا که نیاز به همکاری و توان افزایی باشد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
رئیسی از درگاه خداوند دوام توفیقات سردار احمدرضا رادان را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت کرد و آمادگی دولت را در جهت پشتیبانی از نیرو‌های خدوم انتظامی کشور اعلام نمود.
بندرعباس - فرمانده هوادریای نداجا گفت: هواناوهای نیروی دریایی مسلح به موشک شده اند. آمادگی پشتیبانی ناوگروه های ارتش در آب های دور را داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه در بحث ارتقای رزمی به ظرفیت‌های داخلی توجه داریم، گفت: آمادگی کامل خود را برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های سواحل مکران اعلام می‌کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی ۴۰ هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.
دبیر کل ناتو از آمادگی این ائتلاف برای ارسال نیروی به لهستان خبر داد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم مجهز کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی محوری ارتش به طور قطع و یقین آمادگی دارد هرگونه تهدید در هر زمان، مکان، سطح و مقطعی را پاسخ دهد.
قوچان ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی پایه‌های آمادگی رزمی را به مرز خودکفایی رسانده و آمادگی پاسخ به هرگونه تهدید در هر سطح و مقطعی را دارد.
معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: انجام کامل و به‌موقع تعمیرات نیروگاهی، موجب شد بالای ۹۸ درصد آمادگی نیروگاه‌ها را در زمان پیک تابستان امسال داشته باشیم.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران عزیز و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد
فرمانده کل ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش محوری آمادگی اجرای هرگونه ماموریت در راستای پاسداری از نظام را دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ