رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن، مخدوش کردن چهره سپاه است‌، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
وزیر امور خارجه گفت: سپاه پاسداران نقش بی بدیلی در پاسداری از امنیت ملی و مقابله با تروریسم تکفیری در منطقه دارد و خط قرمز ماست.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
تربت حیدریه ـ مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
امیر واحدی طی پیامی در تبریک روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: سپاه خاری در چشمان استکبار جهانی بوده و هیمنه پوشالی آمریکا در منطقه و جهان را شکسته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
معاون اول رئیس جمهور در خصوص اقدام پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسدارن، ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: ملت و دولت همواره پشتیبان و حامی سپاه پاسداران هستند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ ارتش و نیروی مسلحی به اندازه‌ای که سپاه پاسداران یا تروریست مقابله کرد، تلاش نکرده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران در برخورد با تروریست نقش اول را ایفا می کند.
رئیس جمهور گفت: خدمتگزاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانایی را ضمیمه توانایی کردند و این یعنی کار علم پایه و دانش بنیان انجام داده اند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اشراف کامل بر مواضع گروه های تروریستی در شمال عراق، تحریم ها علیه ایران را دلیلی بر شکست و ناکامی آمریکا برشمرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک به مناسبت روز فراجا، گفت: پلیس مقتدر و مردمی از درگاه های اصلی سرمایه‌سازی و اعتمادافزایی برای جمهوری اسلامی ایران است.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ