رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزئی از مردم است و در دل مردم جای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختتامیه نمایشگاه تخصصی عملکرد و پیشرفت و محلات مردم سالار اسلامی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه مسایل اجتماعی و همچنین شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم و ناپاک نیز کارنامه درخشانی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملجأ و پناه مردم در آسیب‌ها، مشکلات و همچنین پایگاه و کانون اجتماع جوانان انقلابی و بسیجی است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با ورود ظرفیت‌های جدید سپاه به میدان امداد و خدمات رسانی زلزله زدگان خوی، پاسخ به برخی نیازهای مردم آسیب دیده از زلزله سرعت بیشتری یافته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه آمادگی دارد توان و امکانات امدادی و پشتیبانی و آمادگی خود را در اختیار مردم که در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه مورد آسیب واقع شده اند، قرار دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای مقابله با تمام آزادگان جهان است و همه می دانند نام سپاه در مقابله با تروریسم می درخشد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: سپاه فعالیت اقتصادی به شکلی که در باور مردم است ندارد، فعالیت اقتصادی سپاه در حوزه سازندگی است، نه تجارت، و بازرگانی و صادرات.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده و نماد مقابله با فعالیت های تروریستی است.
نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌ سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
سران قوا با اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه‌ای، روانی و اقتصادی با هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی تاکید کردند: سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است گفت: مردم و اندیشه‌های توحیدی امامین انقلاب همواره پشتیبان سپاه پاسداران هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسئولان تا آخر پای این مردم می‌مانیم و صحنه خدمت‌رسانی را ترک نمی‌کنیم، گفت: یک دست ما شمشیر برای مبارزه با دشمنان خارجی و یک دستمان ارمغان بازگشت به حقیقت برای فریب خوردگان داخلی است.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بصیرت و هوشیاری مردم تربت‌حیدریه، بزرگترین مانع همسویی آنها با عوامل ایجاد اغتشاشات در این خطه شد.
سپاه پاسداران با صدور بیانیه ای، با گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، تظاهرات سراسری فردا را صحنه نمایش استکبار ستیزی ملت ایران و اعلام شکست فتنه امریکایی صهیونیستی اخیر در جنگ ترکیبی دانست.
شیراز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سه محور اصلی را دنبال می کند گفت: موضوع اول این است که به مردم القا کند بی جهت انقلاب کردید و نظام شاهنشاهی به سمت دروازه های تمدن پیش می رفت و همه مشکلات ناشی از انقلاب است که این گزاره به صورت مستمر در تولیدات رسانه‌ای دشمن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ