شاه مهره نقل و انتقالاتی دورتموند هنوز تصمیم نهایی خود در خصوص آینده را اتخاذ نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
مدافع باتجربه فوتبال ایران هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، او نه رسما لژیونر شده و نه با استقلال تمدید کرده است.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
با مشخص شدن قرعه تیم‌های لیگ برتری، آنها برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی نیز اقدام خواهند کرد.
دروازه‌بان جوان پیکان قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد تا احتمالا در فصل جدید شانس بیشتری پیدا کند.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن دربی، گفت: تمرکز خود را بازی به بازی حفظ می کنیم ولی الان مهمترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
دکتر مهدی زارع زلزله شناس در این ویدیو درباره منشاء نور‌های عجیب و اسرار آمیزی می‌گوید که در لحظه زلزله ایجاد می‌شوند و درباره آن‌ها شایعات زیادی راه افتاده است. از اینکه این‌ها از هارپ تولید می‌شوند یا منبعی فرازمینی دارند یا اصلا یک پدیده علمی هستند؟ در این کمتر از دو دقیقه این متخصص ایرانی درباره فعل و انفعالاتی در اعماق زمین گفته که احتمالا منشاء اصلی این نور‌ها هستند.
پرسپولیس با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد تا با ایجاد اختلاف نسبت به سه تیم تعقیب‌کننده‌اش فعلاً شانس اول قهرمانی باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مابه‌التفاوت قیمت قبل و بعد از حذف ارز ترجیحی، به ازای سبدی شامل ۱.۵ کیلوگرم مرغ، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز، یک شانه تخم مرغ، ۸ کیلوگرم لبنیات و ۷۰۰ گرم روغن در انتهای خرداد، ۱۸۵ هزار تومان بود که اکنون به ۲۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی ۴۰ درصد آب‌رفتن یارانه نقدی.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است که با حل چند مورد، می توان باشگاههایی واقعا حرفه‌ای داشت.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
بعد از یک نقل‌وانتقالات پرماجرا، گل‌محمدی خوش‌شانس است که انتخاب‌هایش فعلا جواب داده‌اند
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
هو در حالی که لی را ترک می‌کرد دستی به شانه رییس جمهور فعلی هم زد. او در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شده بود.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
در پایان مسابقات 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم صربستان در صدر رده بندی تیمی قرار گرفته است.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
اگر بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه نبود و ایشان بر برخورد منطقی و اقناعی با موضوع بدحجابی تأکید نمی‌کردند، معلوم نبود سیل خروشانی که راه افتاده بود، به کجا می‌رسید. بدحجاب‌ها شانس آوردند! که سیل خشم طبیعت، آن‌ها را فعلا از تیررس دور کرد، اما تجربه می‌گوید قرار نیست این سیل‌ها تمام شود.
حمید سجادی وزیر فعلی ورزش از سمت چپ در کنار حسین شهریاری دیده می‌شود. این دو نفر رفاقت طولانی با هم دارند و حواشی زیادی نیز در سایپا از مدیریت شان در رسانه‌ها منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ