با مشخص شدن قرعه تیم‌های لیگ برتری، آنها برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی نیز اقدام خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حضور گلر خارجی در این تیم، گفت: آنچه برای من اهمیت دارد دروازه‌بان‌هایی است که در تمرین حاضر می شوند نه هیچ کس دیگر!
دو کاپیتان سابق تیم ملی تا این لحظه هیچ تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارند و همچنان می‌خواهند در مستطیل سبز حضور داشته باشند.
مجتبی محرمی هیچ علاقه‌ای به صحبت در مورد پرسپولیس و مسائل روز فوتبال ایران نداشت.
مسئولان باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای جذب دروازه‌بان اسپانیایی مدنظر جواد نکونام انجام نداده‌اند.
خوان لاپورتا تایید کرد که هنوز هیچ مذاکره جدی با ژاوی برای تمدید قراردادش نداشته اند و این را به زمانی دیگر موکول کرد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بدون سر و صدا در بازار نقل و انتقالات پیش می‌رود و هنوز از هیچ یک خریدهای خود را رسما معرفی نکرده است.
ایجنت پائولو دیبالا گفت، این بازیکن از عربستان هیچ پیشنهادی نداشته است و فعلا در تعطیلات به سر می‌برد.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
همچنین کربی اظهار کرد: بایدن به زودی از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد اما تاریخ این سفر هنوز نامشخص است.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
اخبار مربوط به حضور احمد سعادتمند در استقلال تکذیب شده و هیات مدیره باشگاه فعلا هیچ گزینه‌ای ندارد.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این کشور در حال حاضر در رابطه با پیمان «استارت» هیچ تماسی با آمریکا ندارد.
نشریه مارکا ادعا کرده در پرونده رسوایی اخیر علیه باشگاه بارسلونا، هیچ مدرک محکمی علیه باشگاه کاتالانی وجود ندارد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
با وجود گذشت چند روز از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون بوکس، فعلا هیچ فردی پا پیش نگذاشته است.
سخنگوی کرملین می‌گوید مادامی که مذاکره با مسکو در قانون اوکراین ممنوع باشد، روسیه هیچ دورنمایی برای مذاکرات صلح با کی‌یف نمی‌بیند.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه مدارک مهمی علیه دروازه بان سابق خود دارد.
«شورای عالی ورزش» اگرچه هیچ گاه منحل نشد اما بعد از نیم قرن به نهادی مغفول در ورزش کشور تبدیل شده که با وجود مصوبه احیا جایی برای صدور حکم و پُرکردن صندلی شده است.
امیر خوش خبر، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران، فعلا هیچ واکنشی به حواشی ایجاد شده نشان نداده است.
وزش باد نسبتا شدید در جنوب غرب تهران
وحید امیری مدافع، هافبک و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان داد که از لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای در سطحی متفاوت از بازیکنان فعلی فوتبال کشور قرار دارد. او در میان اختلاف شدید در داخل تیم ملی به رهبری آزمون و طارمی، به هیچ یک از دو گروه نپیوست و یک استوری با سوژه اتحاد برای ایران منتشر کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ