روزنامه «کره تایمز» با اشاره به اظهارات نسنجیده اخیر رئیس جمهور کره جنوبی درباره ایران، گفت که سئول باید نسبت به ترمیم و بهبود روابط با تهران اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور درباره خطرات کاهش سطح املاح در بدن به دنبال بروز گرمازدگی هشدار داد و گفت: تمام واکنش‌های بدن و عملکرد سلول به سلول ما وابسته به سطح سدیم و پتاسیم بدن است که حتی تغییرات اندک در آن، بدن را دچار علائم شدیدی خواهد کرد؛ پس باید مراقب باشیم در جایگزین کردن مایعات همراه با آب، نمک هم مصرف شود.
بدن برای رشد و متابولیسم سالم، عملکرد صحیح سلول و ایجاد برخی از هورمون‌ها به آهن نیاز دارد. آهن برای حمل اکسیژن در سلول‌های قرمز و گلبول‌های قرمز خون به عضلات و بافت‌های بدن نقش ضروری دارد؛ بنابراین اگر سطح آهن پایین باشد، اکسیژن کافی به عضلات و ماهیچه‌ها نرسیده و متابولیسم بدن مختل می‌شود.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی از پرتاب موشکی تازه کره‌شمالی خبر داد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
کره جنوبی با طرح شکایت از کره شمالی به اتهام انفجار یک دفتر هماهنگی در سال ۲۰۲۰، از پیونگ‌یانگ درخواست غرامت کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم‌هایی که در تورنمنت کافا هستند احترام می‌گذاریم و سئوال درباره حضور ما در این تورنمنت را از فدراسیون بپرسید.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: رهبری فرمودند جهاد تبیین و این جنگ فقط مربوط به طلاب نیست بلکه همه مردم و همه جوانانی که میدان‌دار جنگ نرم هستند، باید در این فضا وارد عمل شوند. زمانی که وقت مواخذه و حساب فرا برسد، فقط طلاب و فعالان فرهنگی مخاطب قرار نمی‌گیرند بلکه از همه سؤال می‌شود که در برابر توهین به رسول خدا (ص) چه کردند.
علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: رهبری فرمودند جهاد تبیین و این جنگ فقط مربوط به طلاب نیست بلکه همه مردم و همه جوانانی که میدان‌دار جنگ نرم هستند، باید در این فضا وارد عمل شوند. زمانی که وقت مواخذه و حساب فرا برسد، فقط طلاب و فعالان فرهنگی مخاطب قرار نمی‌گیرند بلکه از همه سؤال می‌شود که در برابر توهین به رسول خدا (ص) چه کردند.
معاون شورای امنیت روسیه درباره تامین تسلیحاتی اوکراین، به کره جنوبی هشدار داد.
وزارت وحدت کره جنوبی مدعی است که کره شمالی عامدانه خطوط ارتباطی بین دو کشور را قطع کرده است.
در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید که ژاپن از «متجاوز به شریک» تبدیل شده و دو کشور حالا در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی همکاری می‌کنند.
ارتش کره جنوبی در بیانیه ای از پرتاب موشکی دوباره کره شمالی خبر داد.
یک دوره سئو خوب، باید دارای چه سرفصل‌هایی باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین سرفصل‌های سئو که باید حتما در دوره‌های سئو رعایت شود را به شما معرفی کنیم.
دبیر ستاد توسعه سلول بنیادی معاونت علمی گفت: تعداد محققان فعال در زمینه زخم کم است و باید شبکه سازی صورت گیرد تا این‌تعداد افزایش و محصولات این حوزه نیز توسعه یابد.
کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی خود جهت مقابله با پهپادهای کره شمالی، ظرف پنج سال آینده بیش از ۴۴۰ میلیون دلار هزینه خواهد کرد.
نماینده ویژه کره جنوبی در امور کره شمالی در دیدار با همتایان آمریکایی و ژاپنی مدعی شد که پیونگ‌یانگ در آشکارکردن تهدیدهای هسته‌ای تهاجمی‌تر شده است.
الناز رکابی گفت: به دلیل فراخوانی غیرمنتظره ای که از من در مسابقات شد، درگیر لوازم فنی خود شدم و این باعث شد از حجابی که باید می داشتم غافل شوم.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
«تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.» این پاسخ عیسی زارع پور است به سئوالی درباره وضعیت اینترنت و زمان وصل پلتفرم‌های فیلتر شده و محدودیت‌های ایجاد شده برای شبکه‌های اجتماعی و پن‌های باند بین
مصرف قند‌ها و کربوهیدرات‌های ساده مانند قند و شکر، نان‌های سفید و برنج سفید در محیط کار اگرچه در کوتاه مدت به بالارفتن قند خون کمک می‌کند، اما با تحریک ترشح انسولین، ورود گلوکز به سلول را تسریع کرده و در نهایت کاهش قندخون و عوارض ناشی از آن مانند خستگی، خواب آلودگی و کاهش بازده کاری را به دنبال دارد.
هر سلول بدن ساعت مولکولی خاص خود را دارد که به سیگنال‌های ضربان‌ساز اصلی که در مغز ما وجود دارد، گوش می‌کند. بنابراین، زامیل کادر، عصب‌شناس دانشگاه آکسفورد و همکارانش این فرضیه را مطرح کردند که مقدار دردی که احساس می‌کنیم ممکن است ناشی از ریتم سلول‌هایی باشد که درد را تشخیص می‌دهند.
ناصر کنعانی در نشست خبری گفت:مطالبات ما از کره جنوبی ادامه دارد. سپرده و دارایی ایران، ارتباطی با برجام و توافق هسته ای ندارد و باید بدون ارتباط زدن به موضوع دیگر پول را ما را برگردانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ