رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: درحال‌حاضر در ناتو در مورد موضوع پذیرش اوکراین در این ائتلاف اتفاق‌نظری دیده نمی‌شود.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی با همتای چینی خود گفتگو خواهد کرد.
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
خانه سینما تفاهمی با سازمان سینمایی برای برخورد با سازندگان فیلم‌های بدون پروانه نداشته است. برای پروانه ساخت قانون وجود ندارد. ابتدا باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند تا به شان پروانه‌ای که می‌دهد توسط مسئولین مملکت احترام گذاشته شود. می‌توانیم درباره فیلم‌های بی‌پروانه به تفاهم برسیم، به شرطی که ارزش این پروانه به ما ثابت شود. باید به سمت استقلال صنف برویم. کمک سازمان سینمایی کفاف برنامه‌های ما را نمی‌دهد
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
وزیر خارجه روسیه از موضع میانه قزاقستان در مسئله اوکراین تشکر کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد عجیب از موضع نخست وزیر اسبق ایتالیا درباره جنگ اوکراین، ناخواسته خود را در دام انداخت!
سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید که آمریکا باید درباره موضع این کشور در قبال مساله اوکراین تجدید نظر کند.
یک مقام قانون گذار بلاروس گفت باید اطلاعات روسیه درباره جنگ اوکراین محور گفتگوها درباره این جنگ باشد.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
معاون رئیس جمهور سابق گفت: با این نوع نگرش و برخورد آقای موسوی که گفته‌اند باید از جمهوری اسلامی عبور کنیم و قانون اساسی تغییر کند، مخالف هستم چون کارگشا نخواهد بود.
وزیر کشور در مورد رفع فیلترینگ، عنوان کرد: باید ببینیم کسانی که می‌خواهند در این فضا فعال باشند آیا حاضرند به سیاست‌های جمهوری اسلامی تمکین کنند یا خیر.
اخیر جو بایدن در قالب ویدئویی که از وی منتشر شده به این نکته اشاره کرده که توافق برجام مُرده است با این حال وی به دلایل زیادی نمی‌تواند این مساله را به صراحت اعلام کند. از این رو، فرارو در گفتگو با ۳ کارشناس حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی و بررسی این سوال اساسی پرداخته که محرک‌ها و دلایل اصلی که رئیس جمهور آمریکا را از موضع گیری صریح در رابطه با آنچه شکست قطعی برجام و مذاکرات احیای آن گفته می‌شود باز می‌دارند، چیست؟
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده اصلی برای پایان جنگ اوکراین، پوتین است، از آمادگی بایدن برای گفتگو با همتای روس خود درباره این موضوع خبر داد.
حسین جلالی: من اظهار داشتم کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید هزینه بالایی را بپردازند. هزینه قانون‌شکنی بالا می‌رود. بالا رفتن هزینه قانون‌شکنی ممکن است حذف خدمات اجتماعی باشد، ممکن است ممنوعیت از بعضی از مزایا، حق و حقوق و اشتغالات باشد. نمی‌شود که در کشور قانون‌شکنی کنیم و به قانون دهن‌کجی کنیم و کسی به ما نگوید بالای چشممان ابروست. ممکن است قدری به شما بربخورد، اما قانون محترم است.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد: روابط راهبردی امنیتی این کشور با امریکا جای تردید ندارد، اما باید طرف امریکایی پایبندی بیشتری به این روابط نشان دهد.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خواص جامعه باید بصیرت داشته باشند و درباره فتنه اخیر به صورت واضح و روشن موضع گیری کنند.
کاخ سفید در جدیدترین مواضع خود اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را اصلاح کرد!
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
ایران در سال گذشته بیش از ۲.۴ میلیارد و در یک ماهه اول امسال حدود ۳۰۶ میلیون دلار واردات گندم داشته اما در این لیست، هند که اخیرا اعلام کرده صادرات گندم خود به دنیا را محدود کرده است، دیده نمی شود.
مهاجرانی نوشت: وقتی کشوری اعلام می‌کند که توانایی فنی و علمی تولید سلاح هسته‌ای را داراست؛ این موضع مهم‌ترین درس اخلاقی است که می‌توان به نخست‌وزیر اسراییل و بایدن داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ