تیم فوتبال گل گهر در دقایق تلف شده دیدار با مس کرمان گل تساوی را دریافت کرد و از رسیدن به پیروزی بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.
کمیته مسابقات لالیگا جریمه سنگینی را برای باشگاه والنسیا به خاطر اتفاقات دیدار برابر رئال در نظر گرفت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دو روز تعطیلی به خاطر شکست برابر لایپزیش به بازیکنان این تیم داد.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از وقوع تنبیه بدنی بر روی یک دانش آموز پسر در یکی از مدارس این شهر خبر داد و گفت: معلم و مدیر این مدرسه غیرانتفاعی برای ادای توضیحات احضار شدند.
هربرت راینر، رئیس بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سادیو مانه پس از بازی با سیتی و درگیری او با لروی سانه انتقاد کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
تنبیه عجیب تن‌هاخ برای منچستری‌ها بعداز باخت ۷گله به لیورپول
سرمربی پیکان معتقد است اشتباه مقابل تیمی مثل گل‌گهر، تاوانی بسیار سختی دارد.
نام ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برای دیدار مقابل کلوب بروژ به چشم نمی‌خورد.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا از لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی با کلاب بروژ خط خورد!
تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم
تنبیه قلعه‌نویی برای فروزان بعداز اتفاقات بازی پرسپولیس
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، بعد از گلزنی در دیدار امروز مقابل ولوز اعلام کرد علت نیمکت‌نشینی‌اش در نیمه اول تاخیر در رسیدن به جلسه تمرینی یونایتد بوده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از مسئولان این باشگاه بابت عدم برخورد قاطع با «آیاندا پاتوسی» هافبک آفریقایی این تیم گلایه کرد.
شکست مقابل تیم دانشجویان باعث شد تا ریکاردو ساپینتو استراحت بازیکنان استقلال را لغو کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران/ ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم/ ماجرای طلاق پیرزن از مرد خسیس!/ کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل/ استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر/ تنبیه مرگبار مرد آدم ربا/ زورگیری‌های مخوف با کلت ساچمه ای!/ جنایت به خاطر برادران یاکوزا
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم، که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ