تنبیه عجیب تن‌هاخ برای منچستری‌ها بعداز باخت ۷گله به لیورپول
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراشباشی، نسقچی یا شکنجه‌گر دربار قاجار بود. به همین‌خاطر وقتی به زیرزمین این عمارت سرک می‌کشیم با شگفتی‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شویم. در طبقه زیرین این عمارت یکی از عجایب تهران وجود دارد. اینجا نَسَقخانه بوده است. هنوز بخشی از اسباب نَسَق و شکنجه مانند درفش در میان اتاق‌های گچبری شده با در‌های چوبی معرق‌کاری و کاشی‌های نقاشی شده خوش‌رنگ و لعاب با نقوش سرباز قاجاری و... به چشم می‌خورد. برسردر یکی از اتاق‌ها ابزار‌های به صلابه کشیدن و تنبیه هنوز باقی است.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب یک روز پس از پایان سفر وزیر خارجه این کشور به پکن، رئیس جمهور چین را به یک «دیکتاتور» تشبیه کرد!
کمیته مسابقات لالیگا جریمه سنگینی را برای باشگاه والنسیا به خاطر اتفاقات دیدار برابر رئال در نظر گرفت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دو روز تعطیلی به خاطر شکست برابر لایپزیش به بازیکنان این تیم داد.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، بعد از تساوی 1-1 تیمش با آرسنال پیشرفت خارق‌العاده توپچی‌ها را ستایش کرده و تیم آرتتا را به لیورپول یورگن کلوپ تشبیه کرد.
تیم فوتبال گل گهر در دقایق تلف شده دیدار با مس کرمان گل تساوی را دریافت کرد و از رسیدن به پیروزی بازماند.
نام ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برای دیدار مقابل کلوب بروژ به چشم نمی‌خورد.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا از لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی با کلاب بروژ خط خورد!
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم
تنبیه قلعه‌نویی برای فروزان بعداز اتفاقات بازی پرسپولیس
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از مسئولان این باشگاه بابت عدم برخورد قاطع با «آیاندا پاتوسی» هافبک آفریقایی این تیم گلایه کرد.
یک عضو پارلمان غنا در انتقاد به سیاست های اقتصادی معاون رئیس جمهور، او را به هری مگوایر تشبیه کرد.
کارشناس برنامه شیوه که از شبکه ۴ تلویزیون پخش می‌شود؛ در اظهاراتی عجیب گفت: تنبیه را از مدارس حذف کردیم و نتیجه‌اش این شد که معدل دانش‌آموزان به ۱۲ رسیده است!
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»
حربه جدید مهدی تاج برای فرار از محرومیت احتمالی از جریمه و تنبیه در عین آنکه عجیب است، خنده‌دار هم به نظر می‌رسد. مهم‌ترین پرسشی که در این بین مهدی تاج و رفقایش باید به آن پاسخ دهند، این است که چطور در دو، سه سال اخیر از ترامپ شکایت نکرده‌اند و حالا که شرایط را علیه خودشان می‌بینند به سرشان زده در دادگستری تهران، درست در زمانی که پیش‌تر پرونده‌ای قضائی علیه خودشان شکل گرفته و حالا خبر از پیگیری آن می‌رسد، از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شکایت کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ