نام ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برای دیدار مقابل کلوب بروژ به چشم نمی‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
فراشباشی، نسقچی یا شکنجه‌گر دربار قاجار بود. به همین‌خاطر وقتی به زیرزمین این عمارت سرک می‌کشیم با شگفتی‌های بی‌شماری روبه‌رو می‌شویم. در طبقه زیرین این عمارت یکی از عجایب تهران وجود دارد. اینجا نَسَقخانه بوده است. هنوز بخشی از اسباب نَسَق و شکنجه مانند درفش در میان اتاق‌های گچبری شده با در‌های چوبی معرق‌کاری و کاشی‌های نقاشی شده خوش‌رنگ و لعاب با نقوش سرباز قاجاری و... به چشم می‌خورد. برسردر یکی از اتاق‌ها ابزار‌های به صلابه کشیدن و تنبیه هنوز باقی است.
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار قاسم سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مطالبه خسارت مادی، معنوی و تنبیهی ناشی از شهادت سردار شهید سلیمانی به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه ۵۵ دادگاه حقوقی (بین‌الملل) برگزار شد.
اتحادیه اروپا اعلام کرد در صورت حل نشدن بحران کوزوو و صرب‌های ساکن آن، اقدامات تنبیهی علیه کوزوو اعمال می‌شود.
شرکت آبفای تهران با اشاره به ادامه قطع و یا افت فشار آب در برخی از مناطق تهران گفت: هم اکنون مخازن تعبیه شده برای کنترل فشار آب در حال ارتفاع گیری هستند و به زودی این مشکل برطرف می شود.
مدیران رئال مادرید قصد دارند به صورت جدی برای دفاع از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، وارد عمل شوند.
وقتی ایران ناچار شود به راه‌های دیگری جهت حل تنش‌های آبی با طالبان روی آورد، بدون تردید به همان میزان به سمت تنبیه طالبان نیز به شکل هایِ دیگری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است که استفاده افغانستان از دریا‌های آزاد از طریق خاک ایران که به عنوان یک امتیاز به افغانستان داده شده، از بین برود و یا ممکن است در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، سیاسی و حتی امنیتی، همکاری‌های لازم با طالبان صورت نگیرد. هر کدام از این گزینه‌ها به اندازه کافی، برای طالبان دردسرساز و تنبیه‌کننده هستند
خیابان لاله‌زار را به چه چیز می‌شناسید؟ به فروشگاه‌های پرزرق و برق لوستر، لامپ، پریز و کلید فروشی‌اش یا به سالن‌های سینما و تئاترش؟ خاطرات شما از این خیابان به دیدن فیلم‌های راکی در سینما‌های آن زمان باز می‌گردد یا جگرکی‌های گوشه خیابانش؟
مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش گفت: ما با قدرت پشت فدراسیون هستیم، تیم‌های خود را حفظ کرده و اضافه هم می‌کنیم.
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین‌المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
اوایل ماه جاری، اعلام شد که چهار دانشجو به خاطر اتهام تماشای سریال‌های خارجی و صحبت کردن با لهجه و عبارات مربوط به کره جنوبی، از دانشگاه اخراج و وادار به کار در معادن زغال سنگ شده اند. در حالی که تماشای ویدیو‌هایی مستهجن بالاترین تنبیه یا همان اعدام را در پی دارد، دیگر جرم‌ها می‌تواند باعث اخراج شدن از کار یا فرستاده شدن به مراکز بازآموزی یا کمپ‌های کار اجباری منجر شود.
تل آویو بدنبال اقدامات تنبیهی علیه فلسطینی ها بدلیل ارجاع پرونده اشغالگری به دیوان لاهه است.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
نشریه «هیل» در گزارشی مدعی شد که مقامات آمریکایی قصد دارند با تصویب لایحه‌ای، روسیه را به دلیل عملیات نظامی در اوکراین، «دولت متجاوز» قلمداد کنند.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
فلک شیوه‌ای از تنبیه کردن در انظار عمومی بود. برای فلک کردن پا‌های فرد مورد شکنجه به چوبی بسته می‌شد. دو نفر دو سر چوب را می‌گرفتند و نفر یا نفراتی دیگر با ترکه کف پای او را می‌زدند.
با اعمال تعرفه‌های تنبیهی و تشویقی برای مصرف برق تابستان، قبض ۸ میلیون مشترک رایگان شد.
روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت که در روزهای اخیر دموکرات ها خواستار اقدامات تنبیهی بیشتری علیه عربستان سعودی شدند.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
اتحادیه اروپا در نظر دارد بررسی موضوع فساد درکشور مجارستان را به طور رسمی پیگیری کند.
۵ شرکت فناوری به دلیل نقض قوانین محتوای آنلاین با اقدامات تنبیهی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه مواجه شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ