نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به کراچی از نام جدید خیابان اولد کلیفتون که به نام امام خمینی (ره) تغییر پیدا کرده است، رونمایی کرد.
۹۶۶ عنوان استاندارد شایستگی و ارزشیابی در قالب سند حرفه مبتنی بر نظام صلاحیت حرفه‌ای رونمایی شد.
یکی از خلاقیت‌های جالب کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی که در نشست روز دوشنبه آن رونمایی شد، حضور یک «آواتار» (شخص نما) ساخته شده با هوش مصنوعی با نام «توس» بود که از ظرفیت هوش مصنوعی بهره گرفته و پیرامون مباحث و مسائل این کمیسیون پیشنهاداتی ارائه می کند.
شرکت لنوو از جدیدترین تبلت بازی رایانشی خود به نام «لژیونY700(۲۰۲۳)» رونمایی کرد.
رویترز مدعی شد که آمریکا احتمالا اواسط هفته جاری از یک بسته کمک نظامی جدید برای اوکراین رونمایی خواهد کرد.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز شنبه از بمب جدید کنار جاده‌ای خود رونمایی کرد.
رئیس جمهور آمریکا امروز(یکشنبه) اعطای بسته جدید کمک نظامی به اوکراین به ارزش ۳۷۵میلیون دلار را اعلام کرد.
وزارت دفاع آلمان از تهیه و تدوین بسته جدید کمک تسلیحاتی به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو برای اوکراین خبر داد.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
علی‌بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می‌تواند پیش‌نویس نامه‌ها را بنویسد، برنامه سفر‌ها را تدوین کند، خلاصه گزارش‌ها و ایمیل‌ها را به شما ارائه نماید و کار‌های بسیار بیشتری انجام دهد.
وزرات دفاع ترکیه تصاویر ناو بومی TCG Anadolu را که بزرگترین ناو این کشور است،منتشر کرد.طول آن ۲۳۰ متر است؛ بیمارستان نظامی ۳۰تختخوابی، گنجایش حمل ۱۴۰۰نفر و ظرفیت نگهداری ۸ هلیکوپتر را دارد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
شرکت «رابیت تکنولوژی» ترکیه از یک پهپاد انتحاری جدید به نام «عذاب» رونمایی و اعلام کرد که این پهپاد تمامی مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته است.
تیم مرسدس از خودرو جدید خود به نام W14 برای فصل جدید مسابقات فرمول یک رونمایی کرد.
شرکت لنوو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۳ میلادی از یک لپ تاپ با دونمایشگر رونمایی کرده که «یوگابوک۹i» نام دارد.
مجتبی حسینی با برد مقابل سپاهان یک رکورد ویژه دیگر را به نام خود و تیمش ثبت کرد؛ متوقف کردن سه مدعی قهرمانی لیگ برتر.
مدل جدید مرسدس بنز که "S۶۳ ئی پرفورمنس" نام دارد با الهام از اولین مدل AMG ساخته است.
آیین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.
بانک ملی ایران از نسل جدید سیستم نوبت دهی هوشمند در نظام بانکی کشور با مشخصه بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد.
نیکولای یومنوف که در سیصد و بیست و ششمین سالگرد تاسیس نیروی دریایی روسیه صحبت می‌کرد، گفت: جدیدترین رزمناو زیردریایی هسته‌ای روسیه با نام ژنرالیسیمو سوروف در حال آزمایش است.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خودروی زرهی جدید ساخت این کشور با نام بأس ۲ در صنعاء پایتخت رونمایی کرد. در ویدئو مشخصات این خودروی زرهی که با وجود جنگ تحمیلی و محاصره یمن در شرایطی استثنایی و به طور کامل در یمن ساخته شده، بازگو شده است.
نیروهای مسلح یمن در جریان رژه نظامی خود، از موشک های جدید رونمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ