خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
صبح امروز جمعه خودروی رییس هیات فوتبال ساوه مقابل منزل وی به آتش کشیده شد.
آنیا شرمن، دانشجوی دکترا در مرکز میکروبیولوژی و علوم سیستم‌های زیست محیطی (CMESS) دانشگاه وین می‌گوید: اندازه گیری‌های ما نشان داد که کاهو تمام ترکیباتی را که ما بررسی کردیم از طریق ریشه هایش جذب کرد، آن‌ها را به برگ‌های کاهو منتقل و در آنجا جمع کرد.
یک خودروی تسلا که در حالت اتوپایلوت قرار داشت با کامیونی پارک شده در بزرگراهی واقع در ایالت پنسیلوانیا تصادف کرد.
تیمی دانشجویی با رونمایی از خودروی مسابقه‌ای خود، خبر از شرکت در رقابت‌های فرمول دانشجویی دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی فرمول یک روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره‌ای دست به طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر متفاوت کردند.
علیرضابیگی، نماینده تبریز: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد. با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد! / خبرگزاری دانشجو
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسری در تله زن جوان!/ سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ/ سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند/ دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد/ زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز/ سرقت خودرو برای اثبات عشق/ طلاق صوری برای دریافت مستمری!/ قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه ۵ آتش نشان با ۲ خودرو اطفا به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه تهویه سرویس بهداشتی باعث بروز این حادثه شده بود.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
دختر دانشجو گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم، اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ