خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
تم Spectrum دارای هفت رنگ با قرار دادن نوار‌هایی بر روی بدنه خودرو است. علاوه بر رنگ‌های آبی، مک‌لارن قصد دارد نسخه‌های نارنجی و خاکستری را نیز ارائه دهد. این شرکت باید رنگ‌های جدیدی را فرموله کند که رنگ‌های روشن و تیره را برای تغییر رنگ، ترکیب کند.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
صبح امروز جمعه خودروی رییس هیات فوتبال ساوه مقابل منزل وی به آتش کشیده شد.
یک خودروی تسلا که در حالت اتوپایلوت قرار داشت با کامیونی پارک شده در بزرگراهی واقع در ایالت پنسیلوانیا تصادف کرد.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
تیمی دانشجویی با رونمایی از خودروی مسابقه‌ای خود، خبر از شرکت در رقابت‌های فرمول دانشجویی دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
مراسم رونمایی از خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد عصر امروز یک شنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی فرمول یک روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
فرزند اسطوره فرمول یک در مورد نخستین حضورش پشت فرمان خودروی مرسدس در دورهای آزمایشی بارسلونا اظهارنظر کرد.
این تصویر مربوط به خودرو فرمول ۱ می‌شود که پس از تعویض در مسابقه به ثبت رسیده است. لاستیک‌های مخصوص مسابقات فرمول ۱ طراحی و روند تولید ویژه‌ای دارند تا در مقابل گرما و فشار بالا مقاومت داشته باشند.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو باید تغییر کند و واقعی شود و با توجه به برگزاری جلسات، امیدواریم این هفته قیمت ها اعلام شود.
تیم مرسدس از خودرو جدید خود به نام W14 برای فصل جدید مسابقات فرمول یک رونمایی کرد.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به اصلاح قیمت خودرو طبق ضوابط سازمان حمایت، گفت: دیگر هیچ خودرویی اعم از وارداتی، مونتاژی و داخلی در بورس عرضه نخواهد شد و فروش از طریق سامانه است.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به اصلاح قیمت خودرو طبق ضوابط سازمان حمایت، گفت: دیگر هیچ خودرویی اعم از وارداتی، مونتاژی و داخلی در بورس عرضه نخواهد شد و فروش از طریق سامانه است.
نامه‌ای که منتشر شده است به نقل از یک رسانه اینترنتی به نام «فراز» بوده که تاریخ آن متعلق به اوایل شهریور است.
به طور مثال قیمت یک خودروی چینی خودروسازهای خصوصی در کشور همسایه ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت آن در کشور ما است؛ در این حوزه در آینده نزدیک اقدامی صورت خواهد گرفت تا فرمول تعیین قیمت خودروهایی با این شرایط، کنترل شود تا این‌ها دیگر نتوانند از یک سطحی، قیمت را افزایش دهند.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه خودروی بورسی یک راهکار موقت تا زمان همخوان شدن عرضه و تقاضا است، گفت: قیمت تمام شده بورس شاید ۱۵ درصد از نرخ بازار کمتر باشد و مشخص است که قیمت بازار کاذب است.
در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده یک مقام روس در منطقه خرسون، این مقام جان خود را از دست داد.
مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودروئی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته گفت: خودروهای برقی تا پلاک گذاری یک سال فاصله دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ