اعضای کمیسیون داوران، ورزشکاران و مربیان فدراسیون وزنه برداری روسای این کمیسیون ها را انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس: قالیباف گفت به‌ عنوان روسای کمیسیون‌های مجلس در جلسه اقتصادی دو کشور شرکت کنید.
آبادان- رئیس کانون هواداران بانوان و رئیس امور همیاران هوادار صنعت نفت آبادان انتخاب شدند.
با مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها نیز از پاداش مصوب مدال آوری در بازی های آسیایی بهره مند خواهند شد.
رئیس جمهور با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت الجزایر، مخالفت فعال با توهین برخی کشورهای غربی به ساحت قرآن مجید و تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی را وظیفه همه آحاد امت اسلامی دانست.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
رئیس جمهور در دیدار رئیس و تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا گفت: ونزوئلا در مسیر مقابله با امپریالیسم باید ایران را الگوی عملی خود قرار دهد.
طبق مصوبه مجلس، روسای قوای مجریه و قضائیه و معاونان و مشاوران آنها، اعضای شورای نگهبان، معاونان و مشاوران رئیس مجلس و ائمه جمعه موظف به بی‌طرفی در انتخابات مجلس شدند.
نماینده کنگره آمریکا روز دوشنبه فاش کرد که با ورود شش عضو جدید از خانواده بایدن به پرونده فساد مالی، تعداد افراد درگیر در پرونده‌های فساد مالی از خانواده بایدن به ۹ نفر رسیده است.
روسای ۱۲ هیات استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از سوی سرپرست این فدراسیون منصوب و معرفی شدند.
روسای شعب برتر بانک رفاه کارگران در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکامی، روسای انجمن‌های 11 رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه‌ای، روسای انجمن‌های ۱۱ رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.
رؤسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه‌برداری امروز مشخص شدند.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از انجام رأی‌گیری در داخل کمیسیون‌های شورا و انتخاب رؤسا با نظر اعضای هر کمیسیون خبر داد.
بوشهر- کنگره ملی سردار شهید رئیسعلی دلواری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و مسئولان استان بوشهر برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت، هیئت رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: روز یکشنبه جلسه‌ای با حضور همه اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور، هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها خواهیم داشت.
قائم مقام دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: با وجود آنکه درون جامعه اسلامی مهندسین برخی رؤسای کمیسیون‌های مجلس حضور دارند اما تا به حال در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دخالتی نداشته است و همیشه معتقد است که انتخاب مسئولان پارلمان جمهوری اسلامی بر عهده نمایندگان مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ