روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- رئیس کانون هواداران بانوان و رئیس امور همیاران هوادار صنعت نفت آبادان انتخاب شدند.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور جواد آزادی احمد آبادی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی کشور منصوب شد.
افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی ضمن انتصاب روسای کمیته های مختلف هادی سپهرزاد ملی پوش اسبق این رشته را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.
رضا عنایتی برای اولین بار روی نیمکت تیم امید یه ترکیب 11 نفره را انتخاب کرد و به زمین فرستاد.
رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
نجم‌آبادی گفت: یکی از اشکالات اساسی که در کشور ما وجود دارد این است که جریان‌های سیاسی برای مسئولیت‌های شاخص و تاثیرگذار خود نظیر انتخاب وزیر و یا روسای سازمان‌های مختلف به‌صورت منسجم و حساب شده نیروهایی ندارند که به‌صورت پلکانی مراحل مدیریتی را طی کرد باشند. / آقای رئیسی برای تعیین وزرا گفت «به من اعتماد کنید»، ما هم کردیم
در لیست ابتدایی ناسا، برای انتخاب فضانوردان، نام یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی تبار ناسا نیز دیده می‌شد. اما در نهایت او در لیست فضانوردان منتخب برای پروژه آرتمیس ۲ قرار نگرفت و حالا برای تحقق رویایش باید بیش از این انتظار بکشد.
تیم فوتبال النصر برای عقد قراردادی 6 ماهه با آگوستین روسی سنگربان بوکاجونیورز به توافق رسید.
رؤسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه‌برداری امروز مشخص شدند.
روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه برداری امروز مشخص شدند.
اعضای کمیسیون داوران، ورزشکاران و مربیان فدراسیون وزنه برداری روسای این کمیسیون ها را انتخاب کردند.
قزاقستان به عنوان محل برگزاری تعیین هفدهمین قهرمان شطرنج جهان میان دو شطرنج‌بار چینی و روسی انتخاب شد.
در شرایط فعلی بعید است شاهد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت تیم ملی فرانسه باشیم و او باید احتمالا کار در باشگاه را انتخاب کند.
یک ایتالیایی جایگزین رئیس روسی فدراسیون جهانی تیراندازی شد.
یک ایتالیایی جایگزین رئیس روسی فدراسیون جهانی تیراندازی شد.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
با رای هیات اجرائی کمیته ملی المپیک روسای سه کمیسیون این کمیته انتخاب شدند.
انتخاب هیأت رئیسه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها انجام شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از انجام رأی‌گیری در داخل کمیسیون‌های شورا و انتخاب رؤسا با نظر اعضای هر کمیسیون خبر داد.
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
معمولا روسای جمهوری، هنرمند نقاش پرتره‌ها را خود انتخاب می‌کنند. باراک اوباما، چهل‌وچهارمین رئیس جمهوری آمریکا نیز از هنرمندی به نام رابرت مک‌کردی برای این کار دعوت کرد. در پرتره‌ای که روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر ۲۰۲۲، رونمایی شد، اوباما با کت‌وشلوار مشکی و کراوات خاکستری حضور دارد.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
قائم مقام دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: با وجود آنکه درون جامعه اسلامی مهندسین برخی رؤسای کمیسیون‌های مجلس حضور دارند اما تا به حال در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دخالتی نداشته است و همیشه معتقد است که انتخاب مسئولان پارلمان جمهوری اسلامی بر عهده نمایندگان مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ