وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
درحالی که کشورهای دنیا برای توهین به پرچم‌شان، مجازات‌های مختلفی را در نظر گرفته‎‌اند، اما شبیه این مجازات‌ها در قوانین ایران صراحتا وجود ندارد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل اراده ملت‌ها خودکامگی نشان ندهند و اجازه تحقق اراده مردم را بدهند، شرایط دنیا کاملا متفاوت خواهد بود.
از منظر تعداد محصولات در صنعت ساخت و ساز، کشورهای آمریکا با ۲۲۷ محصول، آلمان با ۱۵۱ محصول و ایران با ۶۴ محصول در رتبه‌های اول تا سوم در بانک اطلاعاتی استت‌نانو هستند.
یک مقام ارتش آمریکا اذعان کرد که کشورهای غربی انواع تسلیحات جنگی را در این مدت در اختیار ارتش اوکراین قرار داده‌اند.
اردبیل- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تمام کشورهای دنیا بازار هدف گردشگری ایران هستند.
اردستان-امام جمعه موقت اردستان گفت: ارتباط‌هایی که دولت با کشورهای مختلف دنیا در حال برقرار کردن است یک راهبرد درست انقلابی است.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی به بررسی مبانی، آثار، تجربه کشورها و الزامات اجرایی در خصوص مالیات بر خانه های خالی، پرداخت.
یک کارشناس ارشد روابط بین الملل اظهار کرد: عوامل مختلفی آمریکا را به مداخلات نظامی در کشورها تشویق کرده که یک دلیل سنتی آن، دستیابی به منابع انرژی و طبیعی سایر کشورهاست.
نخست وزیر مجارستان می گوید سران کشورهای غربی دنیا را به سمت یک جنگ جهانی سوق می دهند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
دست صهیونیست‌ها در پشت این قضایا قرار دارد. آنها در تلاشند که ایران را به عنوان یک تهدید و یک نظام غیرقابل قبول معرفی کنند. این اثرات خود را در روابط خارجی ما می‌گذارد و باعث کاهش همکاری‌های ما با کشورهای دیگر می‌شود؛ یعنی فضایی را به وجود می‌آورند که کشورها برای همکاری با ایران تردید پیدا کنند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.
یک کارشناس فوتبال ولزی که پیش از دیدار ولز و ایران صحبت‌هایی تمسخرآمیز درباره تیم ملی ایران مطرح کرده بود حالا مضحکه رسانه‌ها در کشورهای مختلف شده است.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
آمار نشان می‌دهد که رئیسی کمتر از حسن روحانی مورد توجه کشورهای دنیا قرار گرفته و تمایل برای گفتگو با رئیس جمهوری پیشین ایران بیشتر بوده است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ی یک دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند
ملی‌پوش کاراته ایران گفت، از انگیزه بسیار بالایی برای کسب مدال در مسابقات کشورهای اسلامی برخوردار است و ابراز امیدواری کرد با خوشرنگ‌ترین مدال از قونیه برگردد.
نماینده ویژه آمریکا در امور تغییرات اقلیم، معتقد است لغو مذاکرات دو جانبه در موضوع تغییرات آب و هوایی از سوی چین به زیان دیگر کشورهای جهان تمام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ