سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۲۴۳ هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: ۲۶ کشور مقصد این کالاها بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، ثروت خالص ایلان ماسک، امسال ۱۰۶ میلیارد دلار افزایش یافت و به ۲۴۳ میلیارد دلار رسید.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده، گفت: ۲۳هزار واحد در این طرح سال جاری وارد مرحله نازک کاری می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به هزار و ۲۴۳ نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
سمنان- مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۹۷ میلیون دلار کالا از مبادی گمرکی استان صادر شده است، گفت: شاهد صادرات ۲۴۳ هزار تن کالا در این مدت بودیم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تعیین نرخ دلار ۲۳ هزار تومانی در بودجه غیرواقعی است، چرا که قطعا دولت ارز خود را با نرخ ۲۳ هزار تومان نمی‌فروشد.
در بودجه سال ۱۴۰۲ پيش‌بيني شده رقم ۲۴۳ ميليارد تومان درآمد از طريق پخش مسابقات ورزشي به دست مي‌آيد.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شد.
براساس اعلام پلیس در مدت ۹ ماه، ۲۳هزار و ۳۱۳گوشی سرقتی از موبایل‌قاپان و زورگیران در تهران کشف شده، این در حالی است که اگر این میزان را با توجه به کشف نشدن نیمی از موبایل‌های سرقتی در نظر بگیریم، روزانه بیش از ۱۶۰‌موبایل از سوی دزدان به سرقت می‌رود.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان تهران درباره میزان مراجعه به دلیل نزاع می‌گوید: در سه ماه نخست سال‌جاری ۲۶هزار و ۱۲۵ نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی استان تهران مراجعه کرده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان به دلیل نزاع به مراکز پزشکی‌قانونی ۲۴هزار و ۳۲۸ نفر اعلام شده بود، ۷ درصد افزایش یافته است. براساس گزارش اداره کل پزشکی‌قانونی استان تهران از کل مراجعان به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع در سه ماهه نخست سال‌جاری، ۱۶هزار و ۵۱۱ نفر مرد و ۹۶۱۴ نفر زن بوده‌اند.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ