دروازه‌بان جدید پیکان می‌گوید این تیم با حضور رسول خطیبی در لیگ بیست و سوم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران گفت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد و برای اولین بار سهمیه گرفتیم بنابراین کار سختی پیش‌رو داریم.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه مقابل فرانسه همواره دشوار است و قطعاً کار سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: شناخت خوبی از تیم ژاپن داریم و به پیروزی برابر این تیم امیدواریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: مسابقات غرب آسیا تورنمنتی است که ما را به آمادگی بهتری جهت حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک پاریس می‌رساند.
مربی تیم ملی می‌گوید حضور در تورنمنت کافا برای بازیکنان و کادر فنی ایران دستاورد بسیار خوبی خواهد داشت.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل گل گهر از فضاها خوب استفاده کردیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی با قطر در مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.
ما هم در زندگی هدف و حسی داریم که ارزش جنگیدن دارد؛ بالاخره یک روز ما هم به جاهای خوبی می‌رسیم.
کاپیتان سیتی معتقد است که بازیکنان این تیم در فصل جاری انگیزه و عطش فصل های قبل را ندارند.
مهاجم مس رفسنجان که مثل هم‌تیمی‌ هایش برای شروع لیگ و دربی کرمان آماده می‌شود، شرایط تیم خود را مطلوب ارزیابی می‌کند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم که کشتی سختی خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی داریم. وقتی وارد آنها می‌شوید همدلی را می‌بینید. احساس می‌کنید یک خانواده هستند و مجزا نیستند که این موضوع جای تجلیل دارد.
علیرضا بیرانوند می‌گوید مینی‌ کمپ های تیم ملی بازیکنان را وارد شرایط جام جهانی می‌کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.
احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ