فوتبال با همه اتفاقات جذاب و شیرینش لحظه هایی در خود دارد که اشک ها را سرازیر می کند که یکی از این لحظه ها خداحافظی با توپ گرد است، یا همان آویزان کردن کفش ها.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در نشست خبری قبل از بازی با ملوان، همه جوره به انتقاد از وضعیت باشگاه و عدم جذب بازیکنان مورد نظرش پرداخت.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان‌های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه‌های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.
مدیرکل دفتر رسانه‌های آموزشی‌ترویجی معاونت آموزش و ترویج سازمان تات گفت: مهمترین اقدام سال جاری، راه اندازی تلویزیون اینترنتی برای آموزش به تمام گروه‌های هدف حوزه کشاورزی است.
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی بار دیگر به اشتباهات داوری علیه این تیم در آستانه دربی پایتخت معترض شده است.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
بعد از ساعت‌ها تلاش برای تماس، علی قلی‌زاده مهاجم ایرانی تیم کاسیم پاشا به صورت کوتاه پاسخ سوالات خبرنگار "ورزش سه" را داد.
میوه «بِه» به عنوان یکی از پرخاصیت‌ترین میوه‌ها شناخته می‌شود که مصرف آن به تمام گروه‌های سنی پیشنهاد می‌شود.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
اهواز - هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار گرفت.
کیم اکنون با چالشی مواجه است که تمام میانسالان دچار آن می‌شوند: اینکه چگونه تهدیدی را که برای خود ایجاد می‌کند کاهش دهد. او اضافه وزن دارد، سیگاری شدید است و به شدت مشروبات الکلی می‌نوشد. هم چنین، اغلب توصیه‌های پزشکان و همسرش را برای ورزش و کاهش وزن نادیده می‌گیرد. غیبت‌های طولانی کیم از انظار عمومی نشان می‌دهد که او با مجموعه‌ای از مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.
امروز شاخص آلاینده های جوی در شهر تبریز به ۱۵۵ رسید و در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار داشت.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
نکو ویلیامز بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.
معیدفر گفت: به لحاظ مکانی می‌شود گفت که اعتراضات حتی شهرهای ۲۰ هزار نفری و ۳۰ هزار نفری را هم در بر گرفته است جایی از ایران نیست که درگیر اعتراضات نشده باشد. از نظر گروه‌های اجتماعی هم اگرچه زنان و جوانان در محور این اعتراضات قرار دارند، ولی به یک عبارت می‌توانیم بگوییم تمام گروه‌های سنی دیگر با توجه به زمینه گسترده اعتراضاتی که از قبل وجود داشته، همدلی دارند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
از امشب تا روز سه‌شنبه، افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) در بعضی از ساعت‌ها در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.
جولان آلاینده‌ها در جو پایتخت از عصر روز پنج شنبه آغاز شد و در برخی از ساعات شب هنگام شاخص کیفیت هوا به محدوده اضطرار (بالای ۱۵۰) رسید. روز جمعه نیز شاخص کیفیت هوا در تمام ساعات هوای آلوده را گزارش می‌کرد؛ طوری‌که شاخص کیفیت هوای ۲۴ساعت منتهی به صبح این روز ۱۲۹ (ناسالم برای گروه‌های حساس) محاسبه شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: وقتی سخنرانی من در سازمان ملل تمام شد، تا محل استقرار پیاده‌روی کردم، منافقین فکر می‌کردند ما تحت تاثیر تجمعات آن‌ها قرار می‌گیریم.
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر‌های تهران و کرج به ترتیب با شاخص‌های ١٢٧ و ١١۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای اهواز به شاخص ١۵٢ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ