انتقاد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از تصمیمات مدیران دولت قبل در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
مهم‌ترین جابجایی هفته جدید به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال به مس رفسنجان اختصاص پیدا کرد.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال سجادی به بخش عمومی عنوان کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
با اعلام فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، وزیر ورزش و جوانان به علت شدت مصدومیت در خواب مصنوعی به سر می برد.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
پری پتی با 26 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 3 توپربایی، موثرترین بازیکن شهرداری بود. ضمن اینکه سجاد پذیرفته نیز 18 امتیاز و 9 ریباند دیگر کسب کرد.
ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.
ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
سجادی در حاشیه نشست خبری به مناسبت روز تربیت بدنی: به مدیران سرخ‌آبی گفتم تیم بانوان خود را تشکیل دهید اما انگار سخنان من امضا روی یخ بود!
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
وزیر ورزش در صحبتهای خود در رادیو ورزش به انتقاد از شیوه اداره فدراسیون فوتبال پرداخت.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ