راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در اجرای نهضت ملی مسکن گفت: آمارها و نتایج نشان می‌دهد وضعیت تولید مسکن در این دولت نیز روند مطلوب و امیدوارکننده‌ای ندارد.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد صدا و سیما در ایام اخیر حاکی از آن است که نیازمند یک مشورت پذیری بوده تا در مسیر درست قرار گیرد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه خودرو را به بورس بردیم و اکنون شاهد هستیم که قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد نماینده تهران از عدم حضور مسئولان دولتی در نشست غیرعلنی امروز مجلس پیرامون گرانی ارز گفت: مجلس شورای اسلامی فردا صبح پیرامون مساله ارز جلسه تشکیل خواهد داد و قطعا موضوع گرانی ارز از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی‌ها گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند، روشن نیست.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ارجاع طرح‌های نمایندگان برای استیضاح وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ۵۸ نفر در سامانه خواستار استیضاح وزیر بهداشت هستند؛ جراید، مطبوعات و نمایندگان بدانند که کلمه «اعلام وصول» برای استیضاح در آیین نامه نیامده و هیئت رئیسه موظف است بلافاصله درخواست استیضاح را ارجاع دهند و مابقی موضوع را به صحن بسپارد.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در مساله انتقاد و انتقادپذیری جامعه و مسئولین ما مثل کشورهای پیشرفته عمل نمی کنند و خیلی با آنها فاصله داریم، گفت: البته اینکه هر حرفی از دلمان برآید بگوییم و اسمش را انتقاد بگذاریم کار درستی نیست و راه انتقاد با راه اینگونه مسائل کاملا جداست.
حیدری گفت: رئیس‌جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام‌های زلزله را یک سال استمهال می‌کنیم ۸ ماه است که رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است. ۸ ماه گذشته است، من به عنوان نماینده منطقه رصد می‌کنم و می‌بینم یک نفر در دولت صاحب این حرف رئیس‌جمهور نیست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت پیگیری قضایی جامع و کامل درباره مرگ مهسا امینی و بررسی این موضوع در مجلس گفت: لازم است در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تجدیدنظر شود و بازسازی صورت گیرد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته بودن مرزهای عراق و سرگردانی زائران اربعین از عملکرد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتقاد کرد و گفت: آقای ضرغامی! در تصویر زیبای اربعین شما کدام قطعه از تصویرید؟!
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور سابق گفت: در زمان دولت روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهارات یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص رواج بی حجابی در مناطق آزاد را رد کرد.
کوهساری در انتقاد به عملکرد رئیس جمهور گفت: به فکر تغییر تیم اقتصادی خود باشید، با این تیم به جایی نخواهید رسید.
همزمان با تاکیدهای مکرر به مردم درباره ضرورت رعایت پروتکل های ضدکرونایی ، انتشار تصویر عین اللهی وزیر بهداشت به عنوان سکاندار اصلی ترین نهاد مبارزه با کرونا، در آغوش خضریان، نماینده تهران در مجلس، بازتاب انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ