کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به مه گرفتگی شدید در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مه شدید صبح امروز پرواز‌های ورودی و خروجی از فرودگاه بوشهر لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز پروازهای اعزام زوار اربعین حسینی از ۲۷ مرداد خبر داد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای ایام اربعین نیز همانند عملیات حج با بالاترین ضریب ایمنی و رضایت زائران انجام شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: شمار گردشگرانی که از کشور افغانستان به ایران سفر می‌کنند، افزایش یافته و تعداد پرواز‌های ما و افغانستان زیاد شده است. اکنون رویکرد حوزه گردشگر ورودی از افغانستان به ایران تغییر کرده و شاهد ورود گردشگران لاکچری افغان به ایران با رویکردی متفاوت با آنچه در گذشته در حوزه گردشگری بین ایران و افغانستان شاهد بودیم، هستیم.
ناو‌های چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند. مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در روز‌های آینده برگزار می‌شود. در این رزمایش، یگان‌های شناور و پروازی نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ناو‌های نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه که امروز وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شدند، حضور خواهند داشت.
معاون دادستان تهران از بارگذاری تعرفه‌های قانونی به‌جای نرخ‌های غیرقانونی بلیط‌های پروازی در دو شرکت هواپیمایی خبر داد.
ساری- پس روی و کاهش تراز آب دریای خزر و آب های ورودی به تالاب میانکاله سبب شده تا فرودگاه بین المللی درناها با خشکی دست و پنچه نرم کند.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
اهوز - به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اولویت اول ما برای مراقبت‌های مرزی، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی است و دستوراتی را برای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مسافران پرواز‌های ورودی به کشور، بخصوص مسافران هوایی کشور‌هایی که آمار شیوع کرونا در آن‌ها بالا رفته است و پرواز مستقیم به ایران دارند، صادر کرده ایم.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) یک نهاد تخصصی سازمان ملل متحد است. مأموریت ایکائو هماهنگ‌سازی استاندارد‌های بین‌المللی پروازی و مدیریت خطوط هوایی در سطح جهان است.
اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
همزمان با بارش برف وباران در بیشتر مناطق کشور، برخی پرواز‌های ورودی و خروجی به/از فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام می‌گیرد. پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی وبارش باران زمستانی در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه انجام می‌گیرد.
شماری از فعالان محیط زیست با ورود و دراز کشیدن روی باندهای فرودگاه براندنبورگ برلین، موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شدند.
بازرس‌کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: بعد از تاخیر بیش از ۱۰ ساعته پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا در روز چهارشنبه و پنجشنبه و اطلاع از موضوع، با ورود سازمان بازرسی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت آتا برگزار و نسبت به بررسی تخلفات و کوتاهی‌های این شرکت هواپیمایی بررسی لازم انجام شد.
بازرس امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع تاخیر پرواز تهران_بغداد_نجف شرکت آتا و بررسی مجوز پروازهای خارجی این شرکت خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ