بازرس امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع تاخیر پرواز تهران_بغداد_نجف شرکت آتا و بررسی مجوز پروازهای خارجی این شرکت خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته استیناف یوفا محرومیت چهار جلسه ای ژوزه مورینیو از همراهی رم در لیگ اروپا را تایید کرد.
بهمن سال گذشته بود که بنیاد ملی گندم کاران درخواست تجدید قیمت این محصول استراتژیک را به شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی اعلام کرد. این آغاز ماجرایی پیچیده است که تا امروز ادامه دارد.
گزارش‌های موجود حکایت از آن دارد که فعلا رئیس جدید شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی نظر موافقی برای تشکیل جلسه و تجدیدنظر در حوزه قیمت خرید تضمینی گندم ندارد.
مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: جامعه جهانی باید در تعهدات خود درباره پایبندی به هنجار جهانی منع به کارگیری سلاح‌های نفرت انگیز تجدیدنظر کند.
دوازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در سوئد برگزار شد و وکلای مدافع به تناقضات موجود در اظهارات دادستان و برخی شاهدان پرداختند.
باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته بدوی و تجدید نظر صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران معترض است و می خواهد به CAS شکایت کند.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت خودروهای مونتاژی نباید بیشتر از وارداتی‌ها باشد اما به هر حال درخواست وزارت صمت برای تجدیدنظر در قیمت مونتاژی‌ها را بررسی می‌کنیم.
مشاور حقوقی خانواده حمید نوری گفت: روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد همچنان ادامه دارد و در ماه می جلسات پیگیری خواهد شد.
یک دادگاه استیناف در ایالات متحده روز سه شنبه از پیگیری شکایتی حمایت کرد که حاکی از کلاهبرداری شرکت اچ پی از سهامداران و سرمایه گذاران است.
تصمیم نمایندگان مجلس مبنی بر معافیت «خانه‌های مسکونی لوکس» از پرداخت مالیات انتقادات زیادی به دنبال داشت درحالیکه این مسئله هنوز نهایی نشده و باید مجددا در کمیسیون تلفیق بررسی شود.
در این جلسه وکلای حمید نوری در بخشی از اظهارات خود به ادعای مطرح شده از سوی وکلای شاکیان و همچنین دادستان سوئد و تناقضات موجود در ارجاع‎‌ها به اسناد ذکر شده، پرداختند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پیشنهاد ما آن است که اگر شورای اروپا علیه سپاه مصوبه‌ای را نهایی کند، در مذاکرات برجامی تجدیدنظر جدی شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان و مراجع ذیربط قضایی با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره‌مندی از ارافاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.
سفر "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین به عربستان سعودی بحث‌هایی را در ایران در مورد کارآمدی سیاست خارجی "نگاه به شرق" تهران برانگیخته است.
وزیر خارجه پاکستان با اشاره به حملات طالبان پاکستان نسبت به «اقدام مستقیم علیه تروریسم فرامرزی» هشدار داد و گفت که کشورش می‌ تواند در راهبرد خود برای برخورد با طالبان افغانستان تجدیدنظر کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این مسابقات باید رنگ و تعداد مدال‌های ما متفاوت می‌شد.
دادگاهی در ایتالیا درخواست تجدیدنظر گوگل درباره جریمه تعیین شده توسط رگولاتور آنتی تراست این کشور را رد اما درخواست تجدیدنظر اپل علیه رای این ناظر را قبول کرد.
فصل چهارم باب چهارم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۳۳۹ تا ۳۴۷ به موضوع "دادخواست و مقدمات رسیدگی" پرداخته است.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود.
رای تجدید نظر پرونده سینا قلندری خبرنگار افشاگر قتل مرحوم مبینا سوری در دادگاه تجدیدنظر استان لرستان با تبدیل محکومیت حبس به جزای نقدی تبدیل شد.
اپل اعلام کرد خواستار تجدید نظر رای دادگاهی در برزیل خواهد شد که طبق آن فروش آیفون بدون شارژر باتری ممنوع خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ