رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدیشهر- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۰۰ نفر اتباع در دوره های سوادآموزی استان مشغول آموزش هستند که اکثر آنها تابعه کشور افغانستان محسوب می‌شوند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از پیش بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد.
نیاز کشور سالانه بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن روغن است و در این راستا حدود ۳ میلیون دانه روغنی سالانه وارد کشور می شود.
براساس اطلاعیه جدید ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو چقدر است؟
روز ۲۹ خردادماه عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالای ایران رقم می‌خورد.
اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید گندم از کشاورزان خوزستانی از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن گذشت.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰۰ تن قیر به شهر آبادان خبر داد.
ناآرامی‌ها و درگیری‌های خیابانی در سودان از دیروز بار دیگر تشدید شده و تاکنون ۵۰ نفر کشته و ۶۰۰ تن دیگر برجای گذاشته است؛ اما سوال اصلی این است نیروهای آغازکننده این درگیری چه کسانی هستند؟
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: در چندماه گذشته، ۴۶۷۰۰ نفر از معتادین متهاجر دستگیر شدند و به کمپ‌ها هدایت شدند. ۶۰۰ تن کشفیات در حوزه مواد مخدر داشته‌ایم.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان به تولید ۴۱۵ میلیون قطعه جوجه از واحدهای مرغ مادر گوشتی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان کشتار می شود.
رییس سازمان شیلات کشور گفت: طبق هدفگذاری صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه تولیدات کشور در حوزه محصولات آبزی به دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن خواهد رسید.
مشهد ـ وزیر ورزش و جوانان گفت: به‌زودی بیش از ۶۰۰ هزار مترمربع دیگر نیز به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
چابهار- مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی و آماده شدن زیرساخت‌های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که واشنگتن اخیرا لبنان را از دریافت ۶۰۰ هزار تن سوخت از ایران منع کرده است.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۶۱۲ هزار و ۸۸۲ تن انواع کالا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ