معاون دادستان تهران از بارگذاری تعرفه‌های قانونی به‌جای نرخ‌های غیرقانونی بلیط‌های پروازی در دو شرکت هواپیمایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگذاری می‌شود.
مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها گفت: برنامه زمان بندی و نوع اپراتور جهت پوشش فیبر نوری برای هر شهر به زودی بارگزاری می‌شود.
دانشمندان می‌گویند روزی بارگذاری ذهن روی رایانه ممکن می‌شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
مدیرکل حوزه ریاست و ارزیابی عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت، دسترسی شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات را از حقوق شهروندی و مبارزه با فساد در جامعه می‌داند.
وحید رحیمی مدیر آکادمی و افسر حرفه ای سازی باشگاه هوادار از بارگذاری نهایی و موفقیت آمیز تمامی اسناد و مدارک مجموعه در سامانه کلاس خبر داد
مدارک استقلال در آخرین روز بارگذاری شد
باشگاه استقلال در مورد زمان بارگذاری مدارک مورد نیاز برای مجوز حرفه ای توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درخصوص روند بارگذاری مدارک جهت دریافت مجوز حرفه ای اطلاعیه ای را صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس آخرین مدارک مربوطه را در سامانه ای اف سی بارگذاری کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگذاری مدارک جدید معلمان در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان ۱۰ استان در نظر گرفته شده است.
فعالیت بارگذاری سالانه سوخت و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر از 25 بهمن ماه آغاز شد.
نماینده اراک و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس خبر داد.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
کارگروه رتبه بندی معلمان از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور خبر داد.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شروع به فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود که متولیان کشتی با نگاهی تدارکاتی به این میدان بین المللی، همچنان در اندیشه فتح رقابتهای جهانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ