مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا کمبود پروازهای بین‌المللی را یکی از دلایل رنج و گرفتاری بیماران یمنی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان منچسترسیتی و سویا به هوادار آاک که در آتن جانش را از دست داد، ادای احترام کردند.
نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید همیشه دوست داشته بازیکنی جهانی باشد و به همین دلیل راهی الهلال شده است.
روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی، مدعی شده که گابریله گراوینا مقصر جدایی او از تیم ملی این کشور است.
منصور قنبرزاده ترجیح داد از سوال خبرنگاران درباره چگونگی ورود به زنان عبور کند.
کاروان دینامو زاگرب پس از تعویق دیدار با آ ا ک آتن به کرواسی بازگشت.
اقدام جنجالی بازیکنان فوتبال آمریکا در جام جهانی توجه جهانیان را به خود جلب کرد.
ساکت الهامی در سکوت کامل تیمش را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کند؛ او امیدوار به شروع خوب در مسابقات است.
ریکاردو دی بورگوس در مورد اتفاقات جنجالی بازی والنسیا-رئال مادرید در مستایا صحبت کرد.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال داورانی قضاوت خواهند کرد که نام آنها را بارها در میادین فوتبال شنیده ‌ایم.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
احمد علیرضابیگی درباره سکوت خبری محمود احمدی‌نژاد در قبال اعتراضات مردم گفت: ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.
کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، داورانی شانس قضاوت در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت که حداقل در یکی از تورنمنت‌های رنکینگ‌دار و مسابقات قهرمانی قاره سوت زده باشند.
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران توضیحاتی را درباره داورانی که در لیگ دسته اول سوت می‌زنند، ارائه کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به سکوت تروئیکای اروپایی در قبال اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره «جایگزین نداشتن برجام» واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص رفتار متناقض مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان‌های بین‌المللی، گفت: یکی از اهداف جنگ رسانه‌ای و فشار سیاسی علیه ⁧ایران⁩، تطهیر جنایتکاران متحد آمریکاست.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: تروریست‌ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می‌دهند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
محمدرضا سکوت، روح‌الله سهرابی، رسول صدرعاملی، هادی مقدم‌دوست و حسین نمازی مسئولیت داوری آثار بخش داستانی سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران بار دیگر یک بازی مهم فوتبال ایران را بدون تنش سوت زد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ