دروازه‌بان پرسپولیس در مصاحبه‌ای جالب توجه گفت دیگر در تیمشان کسی نیست زودتر اخبار را بیرون دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«هر روزم به من بگن آش می‌خوری!؟ نه نمی‌گم!»
مدافع مس رفسنجان می‌گوید ساکت الهامی با وجود شرایط روحی نامناسب تیمش را تنها نگذاشته است.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۴ تیرماه به حافظ را بخوانید.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
من عاشق این مارک هستم. هر چه پول از سرقت به دستم می‌رسد لباس با مارک آدیداس می‌خرم. ۴ سال قبل به خاطر علاقه ام به این آرم، آن را پشت گردنم خالکوبی کردم. اما هرگز تصور نمی‌کردم که این خالکوبی مرا لو دهد.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که برای آن‌ها درخواست پروانه نمایش داده است توضیح داد: فیلم سینمایی «پاریس تهران» به کارگردانی کاوه اویسی یکی از فیلم‌هایی است که برای آن نزدیک به ۷ سال است درخواست پروانه نمایش داده‌ام. فیلم دیگر هم یک مستند با نام «کوچه بیوک» با موضوع نوحه‌خوانان هیأت‌های یزدی و مشکلات آن‌هاست که ۴ ماه پیش برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ام و پروانه آن هم هنوز صادر نشده است. فیلم دیگر من «در انتهای روز» است که کارگردانی آن را بابک بهرام بیگی برعهده دارد و تولید آن به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمایلی برای دریافت پروانه نمایش برای آن ندارم چرا که اصلاً مشخص نیست شرایط اکران چه زمانی مناسب می‌شود.
دختر ۱۸ ساله گفت: درحالی‌که کوله‌پشتی پر از طلا پشتم بود، راهی نشانی مورد نظر شدم، اما وقتی به آنجا رسیدم و منتظر بودم، ۳ پسر که سوار موتور بودند به من حمله کردند و به زور و تهدید چاقو کوله‌پشتی طلا‌ها را دزیدند و فرار کردند. من هم گریه‌کنان به خانه برگشتم و ماجرا را برای پدرم تعریف کردم و تصمیم گرفتیم برای دستگیری دزدان از پلیس کمک بگیریم.
جلایی پور گفت: به نظر من جرقه مرگ مهسا با چهار زمینه یا علت موجود در جامعه همراه شد و این برانگیختگی اعتراضی را فعال کرد.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
ابراهیم فیاض ـ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!
متهم گفت: من قبول دارم که باعث مرگ پسر‌بچه شده‌ام، اما باور کنید قصدم کشتن او نبود و عمدی در کارم نداشتم. من فقط می‌خواستم او را با خودم ببرم تا از مردم پول بیشتری بگیرم. همه تلاشم را برای نجاتش انجام دادم، اما موفق نشدم.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد با اشاره به اینکه نبود روس‌ها در این مسابقات مشهود بود، گفت: بزرگترین آرزو و برنامه من کسب ۱۰ طلای جهان و ۴ طلای المپیک است و برای این هدفم خواهم جنگید.
مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد با رفع مصدومیت بتواند یکی از حاضرین در جام جهانی قطر باشد.
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
دکتر حسین سلطانی، رزمنده کربلای ۴ از لشکر ۵ نصر گفت: شب هنگام شد و از آن‌جا ما را به سمت بصره بردند؛ آن جا بود که تعداد دیگری از دوستان و همرزمانم را دیدم. در ضمن آن‌جا پانسمان دستم را هم باز کردند که خونریزی شدیدی به راه افتاد و از حال رفتم. به هرحال روز بعد از آن برای دریافت اطلاعات هویتی، ما را به مقر استخبارات در بغداد بردند و با ورودمان به آن‌جا «پذیرایی!» به شدت سختی نیز از ما کردند. سپس من و چند نفر دیگر را که خونریزی و جراحت داشتیم، به بیمارستان منتقل کردند که برای جراحت‌های دست و پاهایم دو روز آن جا بودم.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ