من عاشق این مارک هستم. هر چه پول از سرقت به دستم می‌رسد لباس با مارک آدیداس می‌خرم. ۴ سال قبل به خاطر علاقه ام به این آرم، آن را پشت گردنم خالکوبی کردم. اما هرگز تصور نمی‌کردم که این خالکوبی مرا لو دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اسپانیایی چارچوب‌های اصلی پروژه خود در پاری سن ژرمن را مشخص کرده است.
سامسونگ درحال آماده‌سازی به‌روزرسانی رفع مشکل عدم کارکرد صحیح گلکسی واچ روی مچ دست افرادی است که خالکوبی دارند.
هافبک اسبق پرسپوليس اکنون در پایان دوران بازی‌اش با خالکوبی عجیبی شکار شده است.
امید نورافکن دوباره از خالکوبی‌های معنادارش رونمایی کرد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آخرین بازی فصل در خصوص تصمیمش برای جدایی گفت: باید با خودم صادق باشم، راه دومی وجود ندارد!
پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان رفت.
در رقابت های جام حذفی، استقلال عصر امروز به مصاف پارس جنوبی جم رفت.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل غیبتش در دیدار گذشته سرخپوشان واکنش نشان داد.
یحیی گل محمدی به عنوان یک سرمربی باتجربه حالا حواسش به نکات ظریف و ریز تیمش است.
مردی ۶۵ ساله، با صرف هزینه‌ای معادل ۷۵۰۰ پوند، تمام بدن خود را خالکوبی کرده است.
یورگن لوکادیا عکسی جدید از خودش منتشر کرده که نشان می دهد تتویی فارسی رو گردنش دارد.
روزبه چشمی ستاره ملی پوش استقلال از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد.
یک هوادار استودیانتس، کد QR بلیت فصل تیمش را خالکوبی کرده است.
فرهنگ عامه به نوعی این معادله ریاضی را فرمول عشق در نظر گرفته است. اکنون معادله 0= Φ(i∂+m)از دنیای علمی فراتر رفته و به خالکوبی روی بدن جوانانی تبدیل شده که عشق خود را با قفل‌های روی نرده‌های پل مُهر و موم می‌کنند.
یکی از طرفداران کریستیانو رونالدو در هند، نام و شماره پیراهن فوق ستاره پرتغالی تیم النصر را روی پشت خود خالکوبی کرده است.
جشن و شادی آنخل دی‌ماریا به مناسبت فتح جام جهانی همچنان ادامه دارد. او امروز تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد جام طلایی را خالکوبی کرده است.
اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
یک هوادار آرژانتین عبارت جنجالی "به چی نگاه می کنی احمق؟" را روی بدن خالکوبی خود کرده است.
افرادی که اقدام به خالکوبی می‌کنند در معرض بیماری‌های قابل انتقال از راه خون بوده و سازمان انتقال خون ایران نیز تا یک سال مانع از ورود این افراد به چرخه اهدای خون می‌شود.
بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزش این بازار ۵۰۰ میلیون دلار بود. حدود ۴۰ درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شد ت در حال افزایش است.
محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال اعلام کرد که در فصل جدید مسابقات برخی سخت‌گیری‌ها حتماً لحاظ خواهد شد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ