در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا منشا شادی‌های جدید بعد از گلش در لیگ این کشور را افشا کرد.
دروازه‌بان استقلال به اتفاقات ماه‌های قبل از شروع فصل جدید توجهی ندارد.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
از مجموع پنج دیداری که استرالیا تاکنون در جام جهانی 2023 داشته است، این تیم چهار کلین‌شیت را ثبت کرده است!
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
مراسم معارفه مسی در آمریکا رکوردشکنی کرد.
شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.
خیابان شریعتی. به سمت میدان قدس. زیر پل صدر. جایی که کمر خیابان شکسته می‌شود و ماشین‌ها و بوق‌هایشان زنجموره می‌کنند که دزاشیب را بالا بروند. آه از نهاد آسفالت بالا می‌رود و آفتاب سُر می‌خورد روی بتن‌های قد کشیده پل. قوسی کشیده می‌شود بر بال چپ خیابان و پشت سیم‌های خاردار باغ قلهک؛ که هیچ خبری نیست. جز رفت و آمد آرام. صدای‌های خفیف. زندگی‌های خاموش.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
ترنت الکساندر آرنولد پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره تاثیر اخراج بازیکن حریف روی عملکرد لیورپول صحبت کرد.
در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال هوادار با گل سه امتیازی عزت‌پورقاز موفق به شکست میزبان خود در آبادان شد.
فوتبال ایران و کرواسی از چیرو بلاژویچ  خاطرات خوبی دارند .
مهدی قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که مهره ای کلیدی در تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی کاکل او می چرخد.
هوادار با تک گل عزت پورقاز صنعت نفت را در آبادان شکست داد و به سه امتیاز حیاتی و ارزشمند دست یافت.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
عصبانیت از شکست گروه های تروریستی همچون داعش به عنوان بازوی غرب و در راس آن آمریکا در سوریه موجب شده است تا غرب به اقدامات ضدانسانی همچون تحریم علیه این کشور روی بیاورد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم سوادکوهی موفق شد جردن باروز را شکست دهد و قابلیت‌های خود را به رخ بکشد، تمام تلاش ما این است که سرمایه‌های تیم ملی را به خوبی حفظ کنیم.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
هافبک مراکش می‌گوید صحبت‌های انگیزشی ولید الرکراکی باعث شد تا آنها اسپانیا را شکست بدهند.
رضا رجبی معتقد است تیم ملی با ادامه این روند می‌تواند پیروز دیدار با آمریکا هم باشد.
کامران قاسمپور حالا درباره راز موفقیت خود مقابل کاکس صحبت کرده و از تمرینات طاقت‌فرسای خود گفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ