یحیی گل‌محمدی می‌گوید در نیمه دوم بازیکنانش هجومی بازی کردند و می‌توانستند بیشتر گل بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان سوئد در حالی به نیمه نهایی جام جهانی رسید که عملکردش توجه کارشناسان فوتبال را جلب کرده است.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
در حال حاضر حدود ۶۲ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم است.
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
از ابتدای تیرماه ثبت نام پایه هفتمی‌ها آغاز می‌شود، اما از آنجا که برای ثبت نام پایه دهم به نمرات کارنامه و نتیجه هدایت تحصیلی نیاز است، ثبت نام این دسته از دانش‌آموزان از نیمه تیر شروع می‌شود.
سرمربی لورکوزن گفت که آنها می خواهند پس از سالها، به مرحله نیمه نهایی یک رقابت اروپایی راه یابند.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران نوشت: هاشمی رفسنجانی در نیمه اول دهه ۷۰ سفری به سوریه کرد و در آنجا با بشار اسد و حسن نصرالله دیدار کرد.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
پورعباس گفت: نمراتی که در نیمه اول اسفندماه اعلام می‌شود نمره خام داوطلبان است؛ هنگامی که سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شود نمره کل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد. نمره کل داوطلبان، نمره تراز شده است که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور داوطلب است.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.
آقای مرتضوی توضیح می‌دهد: در این دوماهی که از زهرا هیچ خبری نیست نه شب داریم نه روز. افسرده شدیم. وقتی زهرا ناپدید شد، روز «جمعه» بود. از بیشتر همسایه‌ها پرسیدیم، اما آن‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند. در کوچه ما چند اداره است که دوربین‌های مداربسته دارند. روز‌های اول با ما همکاری نکردند و گفتند؛ برای دیدن فیلم‌ها «نامه از مراجع قضایی» لازم است. بعد از ده، پانزده روز از آگاهی به ما نامه دادند تا فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته بررسی شود، اما چند روز بعد از همان اداره‌ها به من تماس گرفتند که هیچ ردی از زهرا دختر شما در این فیلم‌ها نیست و اصلا چنین شخصی در فیلم‌ها وجود ندارد.
سرمربی پیکان معتقد است آن‌ها می‌توانستند بازنده جدال با نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باشند.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
یکی از برادران مونا می‌گوید: «مونا کلاس اول بود. اول آبان ماه ساعت ۶ و نیم صبح وقتی با یکی دیگر از خواهرنم به مدرسه می‌رفت این اتفاق برایش افتاد و یک تیر به «شاهرگ» مونا برخورد کرد. چون صبح زود بود کسی آنجا نبود. مدرسه‌شان شش، هفت کوچه با خانه ما فاصله دارد. وقتی این اتفاق افتاد خواهرم به ما خبر داد و ما هم او را به بیمارستان رازی رساندیم. مادرم فقط گریه می‌کرد. الان هم من و برادرانم کار می‌کنیم و مخارج خانه را می‌دهیم.»
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
آرژانتین در فینال جام جهانی قطر دو بار دروازه قطر را باز کرد. آرژانتین در اکثر بازی‌های اخیر خود در نیمه اول گلزنی کرده و می‌توان آلبی‌سلسته را تیم نیمه اول دانست.
در آستانه امتحانات نیم سال اول، آلودگی هوا در برخی شهر‌ها اوج گرفته و موجب تشکیل جلسه کارگروه‌های شرایط اضطرار هوا شده است. جلساتی که تقریبا می‌شود خروجی آن‌ها را پیش از اعلام حدس زد؛ از تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک تا غیرحضوری شدن آموزش در مدارس و منع ورزش در فضای باز. تصمیماتی که تا چند سال قبل شامل منع تردد زوج و فرد خودرو‌ها هم می‌شد که حالا برچیده شده!
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.
هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
احمد عبدالله زاده یکی از کاپیتان های فولاد می گوید که آنها در زمان تعطیلات لیگ، فرصت بازسازی تیم را دارند.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
در چهارده دیدار قبلی استقلال در همه رقابت ها، آنها فقط یک مرتبه در نیمه اول به گل رسیده اند!
پاری‌سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون‌پلیه صاحب دو ضربه پنالتی شد اما تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ