سرمربی پیکان معتقد است آن‌ها می‌توانستند بازنده جدال با نفت مسجدسلیمان در نیمه اول باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری گفت: اتفاقات ۱۴۰۱ آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد. آن آتش اصلا مهسا امینی و اغتشاشات خیابانی نیست، بلکه موضوع اصلی بی‌اعتمادی مردم است. آن آتش با موضوع مهسا «گُر» و به قولی «الو» گرفت. بخش بزرگی از جامعه ما به هیچ یک از قوا اعتمادی ندارد. در واقع مردم اعتماد خودشان را به بیشتر دستگاه‌های حکومتی از دست داده اند. این بی‌اعتمادی حضور مردم در انتخابات را کمرنگ می‌کند.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.
پپ گواردیولا بدون هیچ حس خاصی به خانه سابقش برمی‌گردد و به دنبال رساندن منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در آلیانتس آره‌نا است.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
زن جوان در حالی که خواهان جدایی بود به قاضی گفت: از آشنایی و ازدواج ما کمتر از یکسال می‌گذرد، اما در همین مدت رفتار‌هایی از همسرم دیدم که جز خجالت و شرمندگی و حقارت هیچ حس دیگری نداشتم.
محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور، به دلیل دریافت کارت‌ زرد در بازی نساجی، مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال را از دست داده بود.
حتما تا به حال اسم حس ششم به گوشتان خورده است. یک احساس ناشناخته که خیلی‌ها مدعی پیش بینی آینده با حس ششم هستند. در حقیقت این حالت به حسی گفته می‌شود که وابسته به هیچ یک از حواس پنج گانه فیزیکی نیست و به ما برای رسیدن به درک ماورای طبیعه کمک می‌کند.
فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید در دقایق پایانی به زمین فرستاده شد تا گولسیانی مهاجم شود.
برای بعضی از سعودی‌ها هیچ چیز نمی‌تواند ناامیدکننده‌تر از طلاق عربستان سعودی از ایالات متحده باشد. دهه گذشته ایمان بسیاری از سعودی‌ها به واشنگتن را متزلزل کرده چرا که حس می‌کنند احساس نزدیکی‌شان به امریکا و تحسین آن کشور از سوی سیاستمداران، سیاستگذاران و روزنامه نگاران امریکایی احساسی متقابل نیست.
«هیچ چیزی در این چمدان وجود ندارد و امیدوارم جام قهرمانی را داخل آن بگذارم. حس فوق العاده‌ای دارم و بازی در جام جهانی دیوانه کننده است.»
مهدی ترابی در گفتگو با همشهری روی این موضوع تأکید دارد که در هفته‌های اخیر هیچ انتقادی را بابت عملکردش حس نکرده است
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
یک نماینده مجلس گفت: عهد اخوتی را با هیچ یک از ارکان دولت نداریم و از طرفی، به اندازه کافی فرصت یک ساله داده شده است. آنجایی که نقطه قوت بوده سعی بر این داریم آنجا را تقویت کنیم و آنجایی که حس کنیم دولت بر مبنای برنامه درستی کار نکرده طبیعتا مجلس باید به وظیفه قانونی خود عمل کند.
یک نقشه رادیکال برای متوقف کردن صعود نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ