ویدیویی از رستورانی که در ارتفاع زیاد غذا سرو می‌کند را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
میوه‌ها خوراکی‌های مفیدی برای رفع گرسنگی و تشنگی هستند. سالاد میوه یکی از میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای است که خواص بسیاری را در خود دارد. سالاد میوه از مخلوط میوه‌های مختلف تهیه می‌شود. می‌توان از آبِ میوه‌های مصرف شده در سالاد، به عنوان سس آن استفاده کرد. سالاد میوه را می‌توان به عنوان پیش غذا یا به عنوان دسر نیز سرو کرد.
خرید جدید نارنجی‌پوشان لیگ برتر امروز خودش را به کادر فنی مس معرفی و در تمرینات این تیم حاضر شد.
نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی شش بازیکن همراه بود و آنها البته همچنان برای خالی کردن لیست با مشکل مواجه هستند.
واویشکا یک نوع خوراک گیلانی است که می‌توانید با نان یا پلو سرو کنید و مخصوص خانم‌هایی است که حوصله وقت گذاشتن زیاد برای پختن غذا را ندارند و یا با آشپزی غریبه هستند!
واکنش رسانه های بیگانه فارسی زبان به سر و صدای موشک ابرفراصوت ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کشک گردو یکی از غذا‌های اصیل ایرانی است که میتوان آن را به عنوان پیش غذا در میهمانی‌ها سرو کرد.
هویج پلو طعم شیرینی دارد و هرچقدر زعفران این غذا بیشتر باشد رنگ و لعاب بهتری خواهد داشت و شما می‌توانید فیله مرغ را لای پلو قرار دهید و یا در موقع سرو روی پلو قرار دهید.
از آنجا که فرهنگ مردم ارمنستان با فرهنگ مردم ایران شباهت‌های زیادی دارد آداب و رسوم آشپزی و حتی چیدمان میز غذا نیز در ارمنستان با آداب و رسوم ایرانی‌ها تفاوت زیادی ندارد.
اما ظاهرا طرفداران مسی از دیدن قیمت های غذاهای این رستوران شوکه شده اند و اظهار داشتند که تنها در صورتی به این رستوران می روند و حاضر به پرداخت چنین رقم هایی هستند که خود لیونل مسی غذا را سرو کند.
این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
در این تصاویر که بسیار واقعی به نظر میرسد کریستیانو رونالدو و دیوید بکام پیشبند پوشیده و مشغول سرو و آماده سازی غذا هستند. ویل اسمیت مشغول کوبیدن ادویه است. کیانو ریوز و تام کروز و دیگر سلبریتی‌ها نیز به خوبی در این محیط قرار گرفته اند.
سبزی‌های کباب شده جزء اصلی این غذا هستند و این غذا را داغ سرو نمایید تا طعم واقعی یک تارت را حس کنید.
این زرشک پلو خوشمزه را می‌توانید در کنار یک برنج زعفرانی سرو کنید و یک غذای عالی تهیه کنید. زرشک پلو با مرغ با رب انار طعم ملسی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود میزان ترشی و شیرینی این غذا را کم و زیاد کنید.
مهاجم مطرح پرسپولیس با دبل در آبادان تیمش را از یک بازی باخته صاحب سه امتیاز کرد.
متخصصان دانشگاه جنوب دانمارک در بررسی‌های خود دریافتند که هرچه افراد در خانه‌های خود در معرض صدای ترافیک بیشتری باشند، احتمال ابتلای آن‌ها به وزوز گوش بیشتر می‌شود.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
اثبات اینکه موش‌ها به یکی از دردسر‌های جدی شهروندان تبدیل شده و تقریبا هر نقطه‌ای از شهر سر و کله این مزاحمان پیدا می‌شود، کار دشواری نیست. کافی‌ست هنگام عبور از کنار جوی‌ها، کانال‌های آب و یا اطراف سطل‌های زباله چشم تیز کنید و موش‌هایی که در پی غذا از سر و کول هم بالا می‌روند را ببینید. هر جا که حرفی از موش و جانوران موذی به میان می‌آید، رد پای زباله هم دیده می‌شود. زباله‌ها، یکی از منابع غذایی اصلی این جانواران موذی هستند و در زاد و ولد و افزایش جمعیت این مزاحمان دردسرساز نقش به سزایی دارند.
این حادثه تکان‌دهنده شب جمعه گذشته در بلوار توس مشهد هنگامی فاش شد که اهالی محل از سروصدا‌های عجیب چند گوسفند در منزل همسایه به تنگ آمدند و برای اعتراض به صاحبخانه، زنگ منزل او را به صدا درآوردند، اما فقط بع‌بع گوسفندان به گوش می‌رسید و هیچ کس در حیاط را باز نمی‌کرد.
کمپانی مشهور بادوایزر که در کار تولید نوشیدنی هاست همواره حضوری جدی در رقابت های ورزشی داشته است.
ترشی لیته ازجمله ترشی‌های بسیار پرطرفدار و سنتی ایرانی است که در کنار انواع غذا سرو می‌شود و بسیار اشتها برانگیز و خوشمزه است.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ