این حادثه تکان‌دهنده شب جمعه گذشته در بلوار توس مشهد هنگامی فاش شد که اهالی محل از سروصدا‌های عجیب چند گوسفند در منزل همسایه به تنگ آمدند و برای اعتراض به صاحبخانه، زنگ منزل او را به صدا درآوردند، اما فقط بع‌بع گوسفندان به گوش می‌رسید و هیچ کس در حیاط را باز نمی‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ریگی یکی از سه خرید تابستانی سرخ‌ها بود که در همان بازی اول فرصت رفتن به میدان را پیدا کرد.
سیمونه اینزاگی پس از قرارداد جدید با اینتر به دنبال دومین قهرمانی در سری A خواهد بود.
باشگاه الاتحاد قصد دارد تا ژوائو ژوتا، بازیکن جدید خود را به تیم دیگری قرض بدهد.
رم با وستهم بر سر انتقال جانلوکا اسکاماکا به توافق رسید تا تیم ژوزه مورینیو برای فصل بعد کامل‌تر شود.
رامین رضائیان با وجود اینکه به صورت ضمنی حرف از جدایی زده است، اما به نظر نمی‌رسد فصل بیست و سوم با پیراهنی غیر از پیراهن طلایی سپاهان دیده شود.
واکنش رسانه های بیگانه فارسی زبان به سر و صدای موشک ابرفراصوت ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک کارشناس مسائل درباره سفر رهبر چین به روسیه گفت: روسیه و اوکراین علاقه زیادی به تداوم درگیری‌ها ندارند و این مساله ممکن است نگاه آن‌ها را به هر طرح صلحی ترغیب کند.
متخصصان دانشگاه جنوب دانمارک در بررسی‌های خود دریافتند که هرچه افراد در خانه‌های خود در معرض صدای ترافیک بیشتری باشند، احتمال ابتلای آن‌ها به وزوز گوش بیشتر می‌شود.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف گفت: با توجه به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون ها به فدراسیون گلف هر 4 نامزد تأیید صلاحیت شدند.
زلاتکو دالیچ خیلی کم سر و صدا و بی حاشیه به تاریخی سازی خود در فوتبال کرواسی ادامه داد.
فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که هواداران فوق‌العاده زیادی دارد و با سروصداهایی که ایجاد می‌کنند جو ورزشگاه را به نفع تیم خودشان بهم می‌ریزند.
ظاهرا با اتمام ماموریت پرهیزکاری در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، او به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شده است.
مهلت نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شمشیربازی در حالی از نیمه گذشته که حتی یک نفر هم برای تصدی این فدراسیون اعلام آمادگی رسمی نداشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تباهی دختری در خلوت شیطانی!/ پایان یکسال زندگی مخفیانه قاتل در کوه/ قتل زن تهرانی با چکش!/ بازداشت شاکی به اتهام سرقت/ سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد/ معتاد سرقتم نمی‌توانم ترک کنم/ پولشویی میلیاردی با حساب بانکی پاتوق نشینان!/ ۸ سال پس از ارتکاب قتل چوپان جوان از حبس آزاد شد
سروصدای گوسفندان گرسنه، قاتل نامرئی را لو داد
تیم فوتبال انگلیس پیش از آغاز جام جهانی قطر با مشکلی غیرعادی مواجه شده است.
تیم فوتبال انگلیس پیش از آغاز جام جهانی قطر با مشکلی غیرعادی مواجه شده است.
مهرداد قدوسی و همسرش که 10 درصد از مالکیت نیوکاسل را برعهده دارند، در کنار گرت ساوت‌گیت، سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.
چهره ۱۶ تیم حاضر در مرحله الیت لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شد. باوجود صعود پالما با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران، دو بازیکن دیگر از کشورمان حذف شدند.
حرکات جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در دیدار این تیم مقابل ولورهمپتون جنجالی شده است. او در کنار زمین نوشیدنی انرژی‌زا خورد و بعد از گلزنی به ولوز هواداران این تیم را مسخره کرد.
به نظر می‌رسد در نهایت امین اسماعیل نژاد در این فصل برای پاس گرگان به میدان خواهد رفت.
در تمرین روز گذشته یک کیک بزرگ به مناسبت تولد ساپینتو خریداری شد و البته بازیکنان ضیافت نهاری با هماهنگی باشگاه ترتیب دادند و به مربی پرتغالی تبریک گفتند.
عیسی از شنبه ۲ مهرماه در تمرین پرسپولیس حضور دارد و بی سر و صدا کارش را آغاز کرده است
محمد محبی شب گذشته به تهران رسید و احتمالا امروز به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ