در این تصاویر که بسیار واقعی به نظر میرسد کریستیانو رونالدو و دیوید بکام پیشبند پوشیده و مشغول سرو و آماده سازی غذا هستند. ویل اسمیت مشغول کوبیدن ادویه است. کیانو ریوز و تام کروز و دیگر سلبریتی‌ها نیز به خوبی در این محیط قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار اخیر تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند، روبن دیاز، ستاره منچسترسیتی، مثل یک بادیگارد از کریستیانو رونالدو محافظت کرد و مانع از نزدیک شدن یک جیمی‌جامپ به او شد.
پس از پایان فصل فوتبال، کریستیانو رونالدو با خانواده خود در یک قایق تفریحی خصوصی در دریای مدیترانه دیده شدند.
مجموعه جواهرات ارزشمند جورجینا رودریگز، باید جایی مناسب برای نگهداری داشته باشند. کریستیانو رونالدو یک جعبه جواهرات شگفت انگیز از لویی ویتون به ارزش ۱۳۳,۳۳۶ دلار برای جورجینا خرید تا جواهرات او، جعبه ای متناسب با ارزششان داشته باشند. جورجینا هدیه خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
نامزد رونالدو خواهرش ایوانا بسیار به هم نزدیک هستند و به تازگی تصاویری از این دو خواهر در حال خرید در عربستان سعودی منتشر شد. جالب اینکه خواهر جورجینا هم با دوست رونالدو ازدواج کرده است.
در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.
نقل قولی از سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی، در بخش بین‌المللی نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی(ره) به نمایش درآمده است.
تصاویری از بازیکنان فوتبال زمانی که هنوز بد لباس بودند را ببینید.
تاریخ مرگ کریستیانو رونالدو به همراه چهره‌های مشهور جهان با یک ماشین حساب پیش‌بینی شد.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
نامزد کریستیانو رونالدو با امضای قراردادی چشمگیر به چهره جدید برند الیزابتا فرانچی تبدیل شد.
تصاویری از بازی دیشب النصر و الوحده حاشیه‌ساز شد.
ویکتور اوسیمهن، بازیکن اهل نیجریه باشگاه ناپولی یکی از رکوردهای کریستیانو رونالدو را شکست.
یک نشریه انگلیسی جزئیات جدید از زندگی رونالدو در عربستان را فاش کرد.
کریس رونالدو که به تازگی به النصر عربستان پیوسته، به همراه خانواده اش در شهر ریاض سکونت دارد و در یکی از مجلل ترین خانه های این شهر ساکن شده است.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در سوئیت پادشاهی بسیار بزرگی در عربستان سعودی ساکن شده‌اند.
تصاویر جدیدی از محل اقامت کریستیانو رونالدو در عربستان منتشر شده است.
کریستیانو رونالدو به همراه جورجینا رودریگس وارد ریاض شدند.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
تصاویری از جورجینا همسر کریس رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می‌کنید.
امروز و پیش از شروع دیدار منچستریونایتد و نیوکسل، سرالکس فرگوسن در ورزشگاه اولدترافورد حضور یافته و تندیسی به کریستیانو رونالدو بابت زدن ۷۰۰ گل در رده باشگاهی اهدا کرد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد، پیش از این در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا هتل‌های مجللی راه‌اندازی کرده بود. این اسطوره پرتغالی اکنون هتل Pestana CR۷ Lifestyle را در شهر مراکش راه‌اندازی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ