کمپانی مشهور بادوایزر که در کار تولید نوشیدنی هاست همواره حضوری جدی در رقابت های ورزشی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع اسبق استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد.
این ویدئو که در خیابان های گوانگژو چین ضبط شده است، نحوه سرو جالب و دیدنی سوپ کله پاچه و سیرابی را نشان می دهد.
در ایران معمولا کله پاچه با نان و لیمو ترش سرو می شود. در برخی مناطق نیز این خوراکی غیر معمول با برنج سرو می شود. در چین و کره نیز کله پاچه با سس فلفل و دیگر سس ها سرو می شود. در این ویدئوی جالب نیز می توانید کله پاچه خوردن متفاوت کره ای ها را مشاهده کنید.
سر و کله یک شرور سابقه‌دار بار دیگر در اطراف باشگاه استقلال پیدا شد.
خرید جدید نارنجی‌پوشان لیگ برتر امروز خودش را به کادر فنی مس معرفی و در تمرینات این تیم حاضر شد.
فرشید اسماعیلی با امضای قراردادی دو ساله به عنوان یک بازیکن آزاد به جمع شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی مازندران پیوست.
سپهر حیدری با کنایه به هواداران استقلال در تردز آفتابی شد
به‌تازگی سروکله نوعی ماهی به نام کله‌ماری ملقب به هیولای فرانکشتاین که می‌تواند چند روز در خشکی زنده بماند در ایالت میزوری آمریکا پیدا شده است.
به طور کلی ازدواج کار سخت و مهمی است. هنگامی که دوره شیفتگی و عاشقی اولیه پشت سر گذاشته می‌شود (یا اصطلاحا ماه عسل تمام می‌شود) سر و کله واقعیت پیدا می‌شود و ما شروع به درک عمیق‌تری از اینکه طرف مقابل‌مان کیست می‌کنیم و اینکه آیا او برای ازدواج با ما مناسب است یا نه.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
وریا غفوری در کلاس مربیگری فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
معروف‌ترین بستنی‌فروش شهر تهران در آن زمان فردی به نام «ممد ریش» بود که بستنی خامه‌دار مخصوصی درست می‌کرد و کم‌کم سر وکله بستنی‌فروشی‌های دوره‌گرد در تهران پیدا شد که بستنی را با نانی مخصوص می‌فروختند. اما بستنی‌فروش مشهور دیگری که شهرتش حتی به شهر‌هایی مانند لس‌آنجلس و پاریس هم رسیده اکبر مشهدی است. او در ۲۰ سالگی با ممد ریش (بستنی‌فروش مشهور) آشنا شد و از طریق آشنایان او توانست به آشپزخانه دربار مظفرالدین شاه راه پیدا کند و تا آخر دوره قاجاریه در دربار بستنی سرو می‌کرد.
اولین اتوبوس‌هایی که به تهران آمد درست ۶۴ سال پیش، رودمستر بود که در آن از انتها باز می‌شد و اتوبوس قرمز لیلاند معروف به اتوبوس دماغی و لیلاند آبی که دماغ نداشت.
پرویز ثابتی در سال ۱۳۱۵ و در خانواده‌ای بهایی در بخش سنگسر سمنان متولد شد.
همزمان با رونق جاده ابریشم، سر و کله بنا‌ها و عمارت‌های مرتبط با آن هم در ری و تهران کنونی پیدا شد. ری با داشتن کاروانسراها، میل‌ها و قلعه‌های متعدد تأثیر قابل توجهی در این جاده داشته است.
مهاجم مطرح پرسپولیس با دبل در آبادان تیمش را از یک بازی باخته صاحب سه امتیاز کرد.
ستاره کشتى آزاد ایران تا چند روز دیگر در مسابقات بین المللى کرواسى روى تشک مى‌رود.
قهرمان و پیشکسوت دوچرخه‌سواری گفت: چیزی از دوچرخه سواری باقی نمانده و نمی‌دانم چرا افراد برای رسیدن به صندلی ریاست سر و کله هم می‌زنند!
اثبات اینکه موش‌ها به یکی از دردسر‌های جدی شهروندان تبدیل شده و تقریبا هر نقطه‌ای از شهر سر و کله این مزاحمان پیدا می‌شود، کار دشواری نیست. کافی‌ست هنگام عبور از کنار جوی‌ها، کانال‌های آب و یا اطراف سطل‌های زباله چشم تیز کنید و موش‌هایی که در پی غذا از سر و کول هم بالا می‌روند را ببینید. هر جا که حرفی از موش و جانوران موذی به میان می‌آید، رد پای زباله هم دیده می‌شود. زباله‌ها، یکی از منابع غذایی اصلی این جانواران موذی هستند و در زاد و ولد و افزایش جمعیت این مزاحمان دردسرساز نقش به سزایی دارند.
«می‌دانی از چه چیزی در امباپه خوشم می‌آید؟ اینکه می‌داند چقدر خوب است و این، اعتماد به نفس به شدت بالایی می‌آورد.»
خرس‌های قطبی و خرس‌های قهوه‌ای تنها ۵۰۰ هزار سال پیش از یکدیگر جدا شدند. اگرچه این امر کمی نامعمول است، اما جفت‌گیری بین این دو گونه گاهی می‌تواند منجر به بدنیا آمدن فرزندانی شود که قابلیت باروری دارند.
در دهه ۵۰ با سالم‌سازی آب در پهنه تهران، سروکله آب شیر فشاری با شکل و شمایل چدنی در برخی از محله‌ها پیدا شد. شیر فلکه‌های آب رایگان اغلب در محله‌های کم‌درآمد و در مسیر‌های پرتردد اهالی قرار داشت. محله‌های استادمعین، هاشمی، قنبرآباد، دستغیب، دامپزشکی و سایر محله‌ها هم جوار از این نعمت بی‌بهره نبودند. اهالی قدیمی محله روایتی خواندنی از چاه‌های نذری و شیرآب فشاری دارند.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ