کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در پی تشدید آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد محکوم می‌کنیم.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
کمیته انظباطی در رابطه با اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تشکیل جلسه می‌دهد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تربت حیدریه درباره ضرورت تشکیل کمیته هماهنگی ارز مطابق با تصمیم نشست غیرعلنی ارزی دیروز، گفت که دولت مسئولیت جمع‌بندی جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز را بر عهده دارد.
رئیس مجلس گفت: مسئولیت جمع بندی جلسه دیروز بر عهده دولت است. دولت پیشنهادی به مجلس داد که ما قبول کردیم تا در صورت نیاز مشورت‌های لازم را داده و اینکه حاضر به کمک هستیم. منتها اجرا بر عهده دولت است و ما منتظریم که دولت این کار (تشکیل کمیته هماهنگی ارز) را انجام دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و فردا چهارشنبه ۲۸ دی، مدارس و دانشگاه‌ها باز است.
در شرایط ادامه آلودگی هوا، افزایش قابل توجه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان ایجاد می‌شود و افزایش قابل توجه علائم تنفسی در کل جمعیت رخ خواهد داد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
هیئت مدیره و کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دادند.
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در حالی بار دیگر تشکیل جلسه داده است که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال روز شنبه برای انتخاب داور دربی تشکیل جلسه خواهد داشت.
اصفهان- بدنبال تشدید آلودگی هوای کلانشهر اصفهان ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد.
شورای عالی خانه هنرمندان در جلسه آخر خود تصویب کرد که کمیته پیگیری وضعیت هنرمندان را در شرایط این روز‌ها تشکیل دهد.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در کوالالامپور تشکیل جلسه داد.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از سازمان ایمیدرو در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان تقدیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ