رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد محکوم می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
شوک بزرگ به مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال، در حالی که او همراه با تراکتور تمرین می‌کند.
آقای تقی پسندیده، فرزند مرحوم [سیدمرتضی]پسندیده، برادر امام [خمینی]آمد. برای تهیه مسکن استمداد کرد و از برادرش رضا گفت و یادآوری کرد که قبل از پیروزی انقلاب، نامه‌ای از پدرش برای من آورد، جهت اشتغال و من او را به آقای خانیان معرفی کردم که در شرکت گاز مشغول کار شود و به خاطر آن سابقه، با امید به نتایج مطلوب، برای حل مشکل مسکن، به من مراجعه کرده است.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
دود فرار ارسلان مطهری و خطای آرش قادری به چشم کاپیتان استقلال رفت تا او از زمین بازی اخراج شود.
فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمز‌ها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
نصیرزاده می‌گوید فسخ کاوه رضایی غیرقانونی بوده و تراکتور می‌تواند از او شکایت کند، ولی می‌خواهند با او مذاکره کنند.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
پی اس وی آیندهوون امروز اعلام کرد یکی از هوادارانش به مدت 40 سال از ورود به ورزشگاهش محروم شده است!
هواداری که در جریان جشن گل هفتم لیورپول به یونایتد باعث مصدومیت دو بازیکن میزبان شد، به طور مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های لیگ برتر محروم شد.
شهاب، سردسته باند اظهاراتی متفاوت از شاکی بیان کرد و گفت: من سنگتراشی داشتم. شاکی سنگ هایش را پیش من می‌آورد تا برش بزنم. من آبدارچی او نبودم. بعد هم نمایندگی فروش محصولات یکی از شرکت‌های خودروسازی را داشتم و سال ۹۵ من حدود ۳۰۰ خودرو پیش خرید کردم. اما از آنجایی که این خرید و فروش هایم باعث برهم زدن نظم بازار شده بود مرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر کرده و به زندان افتادم و محکوم به اعدام شدم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی را در خصوص پرونده فسخ قرارداد کاوه رضایی ارائه کرد.
پپ گواردیولا می گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
بازیکنان تراکتوربعد از شکست برابر استقلال به داور حمله کرده و او را مقصر اصلی می‌دانستند.
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
آنتونیو کونته با حکم یوفا در بازی هفته بعد تاتنهام مقابل مارسی از همراهی تیمش محروم شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک 2 سال او را محروم می کنم.
شهاب از وقتی به زندان رفته بود توبه و با خودش عهد کرد که در کار‌های خیر قدم بردارد. شهاب در این سال‌ها ادامه تحصیل داد و مدرک لیسانسش را پشت میله‌های زندان گرفت؛ همزمان حفظ قرآن کریم را آغاز کرد، او وقتی می‌دید که هم‌سلولی‌ها و هم‌بندی‌هایش محکوم به قصاص هستند با اولیای دم آن‌ها تماس می‌گرفت و سعی می‌کرد آن‌ها را به بخشش راضی کند که در این کار نیز موفق شد و توانست رضایت چند خانواده را برای گذشت جلب کند.
منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ