هیئت مدیره و کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دست رفتن دو بازی مهم در لیگ برتر حاصل کارت قرمزی است که رحمتی از داور مسابقه گرفت.
عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از ترک جلسه با پیشکسوتان این باشگاه بار دیگر مدعی شد که هفته آینده قرارداد اسپانسر نهایی خواهد شد.
مورینیو ۴ بازی هم در رقابت های اروپایی محروم شده است.
باشگاه ذوب‌آهن مذاکرات خود با دو گزینه سرمربیگری را در تهران پیگیری می‌کند.
مدیران عامل دو باشگاه آلومینیوم و تراکتور در نشستی با یکدیگر شرکت کردند.
جلسه مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز 30 اردیبهشت برای انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه بررسی منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز به بیژن طاهری مدیر استقلال اعلام کرده برای کاهش محرومیت خود عذرخواهی خواهد کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نشستی را برگزار کرد.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
مدیران تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران با محرومیت دوجلسه ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند.
کمیته انضباطی مازیار زارع را دو جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال جلسه مهمی را برای ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران برگزار کرده است.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا تشکیل جلسه می‌دهد که قرار است پیرامون دو مسئولیت مهم در این کمیته و متصدیان آن تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
تیم ملی والیبال ایران امروز (دوشنبه 24 مرداد) دو جلسه تمرین بدنسازی و توپی در شهر کراکوف خواهد داشت.
یکی از مصوبات مهم جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، تعیین زمان نیم فصل و نقل و انتقالات بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ