کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در حالی بار دیگر تشکیل جلسه داده است که بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب و بازنگری طرح هادی هفت روستا در قالب ۵ طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های هادی روستایی ضرورت دارد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: در سنوات گذشته هم کمیته فنی فرمالیته بود و تنها یکی دو نفر تصمیمات غیرکارشناسانه برای والیبال می‌گیرند.
افشین پیروانی امروز با حضور در کمیته اخلاق در خصوص پرونده شکل گرفته‌ و محرومیتی که متوجه وی بود، توضیحاتی را ارائه داد.
اولین جلسه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور میرشاد ماجدی برگزار شد.
این عضو کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش آموزان گفت که اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود، چون هنوز سرنخ‌های اصلی به دست نیامده است.
رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.
جلسه کمیته اعزام حج امروز یکشنبه دوم بهمن ماه در سالن جلسات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر برگزار شد.
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در پی تشدید آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر تشکیل جلسه خواهد داد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و فردا چهارشنبه ۲۸ دی، مدارس و دانشگاه‌ها باز است.
در شرایط ادامه آلودگی هوا، افزایش قابل توجه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان ایجاد می‌شود و افزایش قابل توجه علائم تنفسی در کل جمعیت رخ خواهد داد.
اولین جلسه کمیته سلامت کاروان‌های حج ۱۴۰۲ با حضور رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برگزار شد.
روز گذشته جلسه کمیته انضباطی هیئت کشتی تهران در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات انتخابی این استان تشکیل شد.
اصفهان- بدنبال تشدید آلودگی هوای کلانشهر اصفهان ظهر امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N ۹۵ برای روز‌هایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی با حضور عوامل تیم اعزامی به مسابقات امیدهای جهان برگزار شد.
سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال جلسه‌ای را با رییس کمیته این رشته برگزار کردند.
هفته هشتم لیگ برتر با جنجال داوری دیدار استقلال و فولاد خوزستان همراه بود و آبی‌ها مدعی پنالتی سوخته خود در این جدال هستند.
سومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست نایب رئیس ایرانی این کنفدراسیون در کویت برگزار شد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو، در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون جودو، در رابطه با عملکرد تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ