وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار دوجانبه عازم ریاض پایتخت عربستان سعودی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیرعبداللهیان با هدف برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی چهارشنبه عازم پرتوریا می‌شود.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در گذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی از حامیان جدی مقاومت در لبنان را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه عازم امارات متحده عربی است،نوشت:همگرایی و حل چالش‌ها با مشارکت دسته‌جمعی کشورهای منطقه‌، مطلوب‌ترین مسیر برای تأمین امنیت در خلیج‌فارس است.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس، در نخستین ساعات امروز(پنج‌شنبه) عازم آفریقای‌جنوبی شد.
همچنین بر اساس بعضی خبرهای تایید نشده اقای کدخدائی هم که طی هشت ماه گذشته از سوی امیرعبداللهیان به عنوان مشاور وزیر و مسئول پیگیری پرونده شهید سلیمانی منصوب شده بود، در نظر است به عنوان سفیر عازم یکی از کشورها شود.
وزیر امور خارجه راهی مسکو شد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) به منظور شرکت در نشست چهارجانبه وزرای امور خارجه ایران، فدراسیون روسیه، جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه در ارتباط با سوریه عازم مسکو شد.
امیرعبداللهیان در پاسخ به اظهارات بورل در موضوع اعدام «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال تروریست حادثه اهواز، تصریح کرد: برخی مقامات اروپا به جای اینکه در مقابله با تروریسم عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند، متاسفانه با اتخاذ مواضع مداخله جویانه، به ترویج پدیده شوم تروریسم کمک می‌کنند.
«حسین امیرعبداللهیان» ظهر امروز به منظور دیدار و رایزنی با مقامات عمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیئتی سیاسی عازم مسقط شد.
رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور ابراز همبستگی و همدردی با دولت و ملت ترکیه به مناسبت حادثه زلزله اخیر و گفتگو با وزیر امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه‌شنبه) عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در ۵۲ امین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل و نیز بخش عالیرتبه کنفرانس خلع سلاح، تهران را به مقصد ژنو ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به دعوت رسمی فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در رأس هیأتی عازم بغداد شد.
زیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی تهران را به مقصد موریتانی ترک کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای دیدار و گفتگو با مقامات ترکیه، صبح امروز در رأس هیئتی سیاسی عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه برای دیدار و گفتگو با مقامات ترکیه، صبح امروز در رأس هیئتی سیاسی عازم آنکارا شد.
وزیر امور خارجه به منظور انجام یک دیدار رسمی عازم بیروت شد.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه سه شنبه در رأس هیأتی عازم عمان شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با امیرعبداللهیان بر عزم این اتحادیه برای پیشبرد و به نتیجه رساندن مذاکرات وین تاکید نمود و گفت: مذاکرات هسته‌ای جدا از سایر موضوعات در دستورکار است.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفتگو با مقامات عالی ارمنستان، عازم ایران پانخت این کشور شد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه ایران برای دیدار با همتای روسی خود عازم مسکو خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد خود عازم تانزانیا شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ