خیابان امام رضا که از گذشته محفلی برای عکس‌های یادگاری با حرم مطهر بوده است و مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی دارد اکنون نوع سوغاتی‌اش تفاوت پیدا کرده و بر سر در مغازه‌ها برگه‌ی فروش وی‌پی‌ان زده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
با اینکه خریدوفروش پایان‌نامه ممنوع است، اما در برخی موسسه‌های مجازی، مغازه‌های زیرزمینی در خیابان انقلاب تهران و حتی تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی با ۸ میلیون تومان برایت پایان‌نامه می‌نویسند.
فرماندار سراوان شایعه آتش‌زدن چند باب مغازه متعلق به اتباع افغانستانی در این شهرستان را، که در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، تکذیب کرد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای خبر داد که از مغازه‌های بازار تهران سرقت می کردند.
اگر حدیث امام صادق (ع) ... را خوانده بود می‌دانست که این کارش حرام و موجب سقوط عدالت اوست:
دزد که زن بروجردی بود و برای انجام سرقت به آبادان آمده بود در بازجویی‌های فنی اظهار داشت به بهانه خرید به مغازه‌های سطح شهر می‌رفتم وقتی خریدار رمز کارتش را به فروشنده می‌گفت اقدام به سرقت کارت بانکی و خالی کردن کارت آن‌ها می‌کردم.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد دستگیر شد.
زورگیری که برای ترساندن فروشنده‌ها به مغازه‌هایشان در خیابان اسکندری تهران تیراندازی می‌کرد، دستگیر شد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مغازه فرش فروشی محله تهران نو خبر داد.
روز گذشته تصاویری از مغازه‌های علی دایی منتشر شد که در و کرکره‌های مغازه با الفاظی چون بی‌غیرت و وطن‌فروش مخدوش شده بودند.
تصاویری از مغازه‌های علی دایی در بازار تهران منتشر شده که نشان می‌دهد عده‌ای روی در و کرکره مغازه‌های شهریار شعار نوشتند.
امام جمعه سنندج بر لزوم مسئولیت پذیری مسئولان و نرمی و مهربانی آنان با مردم تاکید کرد و افزود: حاکم مانند پدر دلسوز خانواده است و طبق فرموده پیامبر (ص)، حاکمان باید حق مردم را عادلانه ادا کنند.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند امروز ساعت ۷ بامداد یک انفجار شدید در چهارراه سیدآباد شهر مزارشریف رخ داده است و بر اثر شدت انفجار شیشه‌های مغازه‌های نزدیک به محل حادثه فروریخته‌اند.
ایسنا نوشت: قریب به اکثر کافه‌ها و مغازه‌های کارگر شمالی فعالیت داشتند اما از سوی میدان انقلاب به سمت خیابان آزادی کمی از روشنایی و شور همیشگی‌اش کاسته شده بود.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
برخلاف فراخوان‌های شبکه های معاند فارسی زبان ؛ کسبه بازار تهران مغازه‌های خود را باز نمودند و مردم نیز در حال رفت و آمد هستند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟
معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.
کافیست سری به مغازه‌های فست‌فود و اغذیه‌فروشی‌های نقاط مختلف شهر بزنیم تا دستمان بیاید که این نان پرملات و خوشمزه که قرن‌ها پیش به عنوان غذای فقرا ابداع شد و تا مدتی پیش جزو پرفروش‌ترین غذای فست‌فود‌ها بود، با رشد سرسام‌آور قیمت مواد غذایی، از سبد غذایی بسیاری از خانوار‌ها خارج شده است.
یکی از کسبه پاساژ آزاد با بیان اینکه کسبه فعال در این پاساژ همه سرقفلی‌دار هستند و مالک فردی است که سالهاست به ژاپن متواری شده و وکلای او کار‌های او را پیگیری می‌کنند گفت: پلمب پاساژ منجر به این شده است که افرادی که سرقفلی دار هستند و مغازه‌های آن‌ها تا ۲ میلیارد تومان ارزش دارد، مغازه‌های خود را به قیمت نازل ۱۰۰ میلیون تومان به مالک واگذار و از این محل متواری شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ