اگر حدیث امام صادق (ع) ... را خوانده بود می‌دانست که این کارش حرام و موجب سقوط عدالت اوست:
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
روزنامه جوان نوشت: گرانی قیمت مواد غذایی از میوه و صیفی گرفته تا لبنیات و مرغ و گوشت حتی در ایام افزایش تولید نوبر است. اکنون در روز‌هایی قرار داریم که فصل نوبرانه‌های میوه تمام شده است و هیچ توجیهی برای عرضه میوه گران پذیرفته نمی‌شود، اما قیمت انواع میوه همچنان بالاست.
شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی‌ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم بدر برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
شادی نیا گفت: مصدومان حادثه تحت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا تبریز، و امام سجاد (ع) انتقال یافتند.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
در ایام جام جهانی انتقادات از کیروش در صداوسیما به اوج خودش رسیده بود.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ این‌ها را مدح نمی‌کنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آن‌جا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین (ع) به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان
هت‌تریک جنجال‌سازی‌های جواد خیابانی در این جام اما، همین دیروز رخ داد؛ جایی که او با انتقاد شدید از کارلوس کی‌روش مدعی شد: «اگر یک چوب کبریت روی نیمکت تیم ملی ایران بود، ما می‌توانستیم آمریکا را شکست بدهیم.»
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده‌بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می شود.
انتقاد شدید حاج سعید حدادیان درباره وضعیت رسیدگی به مردم زمان بسته شدن مرزها: حالا به هردلیلی هم مرز بسته شد، ما نباید یک پتو داشته باشیم به زائر امام حسین(ع) بدهیم؟!
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ